Apua, huomenna uuteen duuniin ja jännittää niin et kohta oksennan!!!
Helpottakaa mun oloa ja antakaa vinkkejä millä san tän oloni rauhottuun!!!!
Kommentit (13)
Takana pari niiiiiiin huonoa työsuhdetta, että todellakin pelottaa.
Onnea uuteen työhön!
Jännitys kuuluu asiaan, on kyllä hermostuttavia aina nuo uudet alut.
Ole oma itsesi, kaikkea ei voi yhden päivän tai edes viikon aikana osata.
Niitä työpaikalla jo oleviakin saattaa jännityää uusi ihminen.
Oli ne pari ekaa viikkoa aika työläitä, kun kaikki oli uutta. Pikkuhiljaa se siitä lähti menemään. Oikein paljon onnea matkaan :)
Ole avoin, kysele, tutustu, opettele. Ei kukaan ole seppä syntyessään, eikä aloittelijalta odoteta vakkarin rutiineja ja tietotaitoa. Ystävällisyys, hyväntuulisuus, vastaanottavuus ja kiinnostuksen osoittaminen auttavat pitkälle! Saa sanoa, että hermostuttaa, saa kysyä neuvoa, saa sanoa ettei oikein ymmärrä. Ole oma itsesi, ja onnea!
Olet vaan oma itsesi. Samanlaisia ihmisiä ne muutkin on siellä työpaikalla kuin sinäkin. Ei yhtään sen kummempia, ja jokaisella heistäkin on joskus ollut eka työpäivä.
Itsekin olen kauhea jännittämään, tiedän hyvin miltä susta tuntuu. Muakin oksettaa, päätä särkee, maha saattaa olla ihan kuralla.
Sitten sitä jälkeenpäin aina harmittelee, että ihan tyhmää kun tuli taas stresipossuiltua ja energiaa meni turhaan hermoiluun :)
Tsemppiä!
Ja onnea uuden työpaikan johdosta!
Uusi, ja elämäni ensimm kertaa vakituinen, työ alkaa reilun vkon kuluttua ja vaikka duuni on sitä mitä olen viimeistä vuotta lukuunottamatta koko 9v urani tehnyt niin silti mietityttää...
hyvin se menee eka aamu jännittää tietenkin mutta kun muutaman päivän sisällä pääset vähän sisään paikkaan niin jännitys hiipuu.
Mä meen huomenna töihin loman jälkeen ja sekin jo jännittää :D
Onnea uuteen työhön!
Maiju
vaikka en olekkaan ap :) Mulla nimittäin sama juttu, ja myös mulla muutama huono duunipaikka takana, toivottavasti nyt kaikki tulee sujumaan hienosti!
Mä haluaisin mielelläni uuden duunin. Kesälomien aikaan tehtiin uudelleen organisointi, ja eräs pomo sai hilattua 2 hieman hankalaa tapausta minun kanssa samaan porukkaan. Viime viikolla minulle kerrottiin, että mä olen sitten jatkossa näistä toisen kanssa työpari. Voi elämän kevät... Mä kykenen tekemään päivässä sen työn mitä se mun kamu tekee viikossa. Eli siis meidän tulevasta työkuormasta mä hoidan 80% ja hän 20%, mulla on hieman parempi palkka, mutta ei merkittävästi.
Tähän asti mä olen tehnyt 'omaa' urakkaani, ja tuo mun työpari on just se kenen kuvittelin joutuvan nyt pois, kun porukkaa piti vähentää, mutta meillä vaan järjesteltiin tiimejä ja tekemisiä hieman uusiksi. Nähdään nyt ekaa kertaa huomenna lomien jälkeen toisemme... Mua ahdistaa jo nyt.
Laita illalla kaikki valmiiksi, niin aamulla ei tartte jännityksessä häröillä ja etsiskellä omaisuuttaan :)
Hyvin se menee, olet positiivinen, iloinen ja esittelet itsesi reippaasti kaikille.
Mukavaa työpäivää! ja nyt, kauniita unia!
et olette niin ihania, kiitos rohkaisusta! Nyt taidan tosiaan laittaa vaatteet ja muut valmiiksi, ja aamulla alaa uusi elämä (siis uus duuni, ihanaa!)
Ja tänään alkoi ärsyttämään, että nyt jo jännitän. En kylläkään itse työtä niinkään jännitä, osaan kyllä sen. Mutta uuteen paikkaan, uusiin työkavereihin, uusiin työvälineisiin tutustuminen pitäisi käydä pikaisesti, sillä keskiviikkona hommat on jo hoidettava itsenäisesti.
Sormi suussa oleminen on niin tylsää. Ja pelkään, että pari ekaa työpäivää venyy pitkiksi, jos alun asioiden selvittely kestää.
huomenna täysin uusi ihminen. Oletkohan se sinä?:-D tsemppiä vaan ja muista moikata kaikkia aamulla:-)