Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikävät kommentit laihtuneelle

Vierailija
05.08.2012 |

Olen onnistunut laihduttamaan raskauden jälkeen oikein mukavasti ja nyt siis mitossa 174/70.

Mielestäni tähän saa olla tosi tyytyväinen, mutta nälkä kasvaa syödessä ja nyt tavoitteena on vielä n. 5 kg pudotus.

Tällä viikolla sain kuulla sitten ensimmäisen ikävän kommentin; aiemmin on tullut pelkkää positiivista. Työkaverini sanoi että kylläpä olet laihtunut, älä vain enää laihuta tulee liian laiha.

En voi käsittää tuota kommenttia, vielähän tässä on kuitenkin ihan aitoa läskiä vyötärön seudulla pyörimässä.

En keksi mitään muuta selitystä kuin kateus, mutta en ymmärrä miksi lähes 60 naisihminen viittii sanoa tuolla lailla....Ärsyttää että tämä pyörii mielessä vaikka pitäisi saada jo toisesta korvasta ulos:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on liian laiha, että kantsis sunkin pari kiloa vielä laihduttaa oot vielä vähän lihava. Vois turpa loksahtaa linkkuun.

Vierailija
2/4 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttuani erittäin merkittävästi, sain myös kuulla ikäviä kommentteja. Epäiltiin tottakai syömishäiriötä, vaikka laihimmillani olin normaalipainoinen, en lähelläkään alarajaa. Urheilin ja söin todella oikeaoppisesti, silti oltiin varmoja että jotain häikkää nyt on. Nämä ikävien kommenttien antajat olivat myös niitä jotka jatkuvasti olivat tuputtamassa karkkia ja pullaa kun "kyllä nyt vähän voi ees ottaa, ai et ota, ei toi oo normaalia".

Koita kestää ja onnea ihan älyttömästi onnistuneesta projektista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, harmitti vähän kun en tajunnut muuta kuin naurahtaa typerästi...

t. ap

Vierailija
4/4 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla muuta syytä. Joillakin tollanen kummallinen tapa...

Mulle kävi 10 vuotta sitten vastaava, mutta palkka-asioissa. Sain ekan "normaalipalkkaisen" työpaikan. Eno kysyi, paljonko saan palkkaa.Kun kerroin, että 2800 €,hän sanoi, että sun ei sitten tarvi pyytää palkankorotusta vuosiin. IHmettelin hiljaa itsekseni, mutta jätin noudattamatta enon ohjeita. Kymmenessä vuodessa olen tuplannut palkkani - ja olen kyllä osannut pyytää lisää sillon kun olen sen ansainnut, mm. vaativammat työt, onnistumiset jne.

Jos sä haluat pudottaa painosi sellaiseksi, missä itse tunnet olosi mukavaksi ja vieläpä näytät hyvältä, sun ei tartte kysyä siihen lupaa 60 v. naisihmiseltä...ja kun se osoittaa mieltään, niin pyydät kohteliaasti jättämään sun ulkonäkösi kommentoimatta - lupaat sitten vastavuoroisesti jättää itse kommentoimatta hänen ulkonäköään ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi