Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi kaikki Muumimaailmassa tällä viikolla torstaina olleet.

Vierailija
05.08.2012 |

Käytiin siellä tartuttamassa vesirokkoa. Lapsi sairastui perjantaina. Tiedoksi vaan ;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokkohan on erittäin tarttuva, viruksen aiheuttama lastensairaus, johon voi sairastua vain kerran.

MIKSI TEIT NIIN?

No ainakin voi päätellä, jos sinut tuntee, että kuka olet

Vesirokkoa kun nimittäin esiintyy yleisimmin leikki- ja kouluikäisillä lapsilla, ja on helppo tunnistaa kuka oli silloin naantalissa ja kenen lapsi nyt vesirokossa.

Vesirokkoon ei ole olemassa lääkitystä ja mitä jos jonkun lapsi nyt kärsii takiasi!!?!?!?

Jos raskaana oleva sairastuu vesirokkoon, se saattaa olla vaaraksi sikiölle!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko aloitusta? Lapsi sairastui Muumimaailman JÄLKEEN.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAuhoitu vähän höyrypää, eikö ap juuri sanonut, että lapsi sairastui perjantaina?! Eli torstaina ei ollut tiedossa, että lapsi on sairas, eli ei tautia ilmeisesti tahallaan käyty levittämässä...

Vierailija
4/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokkohan on erittäin tarttuva, viruksen aiheuttama lastensairaus, johon voi sairastua vain kerran.

MIKSI TEIT NIIN?

Vesirokkoa kun nimittäin esiintyy yleisimmin leikki- ja kouluikäisillä lapsilla, ja on helppo tunnistaa kuka oli silloin naantalissa ja kenen lapsi nyt vesirokossa.

Vesirokkoon ei ole olemassa lääkitystä ja mitä jos jonkun lapsi nyt kärsii takiasi!!?!?!?

Jos raskaana oleva sairastuu vesirokkoon, se saattaa olla vaaraksi sikiölle!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI TEIT NIIN?

Jos ovat torstaina olleet ja lapsi sairastui perjantaina.

Vierailija
6/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi..

Vierailija
7/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vain silloin kodin ulkopuolella, kun lapsi on vähintään kolme seuraavaa päivää terveenä ja itse myös. Sitä kutsutaan vaistovanhemmuudeksi.

Vierailija
8/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti, isällään oli vyöruusu(ei tiedetty) ja sai paljon virusta. Pe oli ollut kerhossa ja kukaan kerholainen ei ollut saanut tartuntaa.

Vierailija
9/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vain silloin kodin ulkopuolella, kun lapsi on vähintään kolme seuraavaa päivää terveenä ja itse myös. Sitä kutsutaan vaistovanhemmuudeksi.

Ja jos ei tähän pysty, ei pidä lapsia tehdä.

Vierailija
10/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei tähän pysty, ei pidä lapsia tehdä.

Vierailija
11/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin lapsineni ollut juuri to siellä niin kyllä olis ihan kiva informaatio tällainen. En ainakaan varaisi etelänmatkaa parin viikon päähän.

Vierailija
12/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missattiin nyt sit vesirokko.

Vierailija
13/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää aika monet turhat kohkaamiset samoin kuin lapsen riski ikävämmistäkin ko. taudin komplikaatioista pois.

Vierailija
14/15 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä.

Vierailija
15/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä potilas alkaa jo olla parantumassa, onko joku sairastunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä