Pojan kaveri oli yokylassa, ja kun meidan lapset vaihtoivat yopuvut paalleen, niin tama vieras ihmetteli etta mitka ihmeen vaatteet te vaihdatte...
Tämän lapsen perheessä ei käytetä yöpukuja vaan nukutaan alusvaatteilla!
Kommentit (16)
Pojalla yökkäri, mutta mies nukkuu kalsareissa tai alasti ja minä miten milloinkin
Lapset oppivat hellekesänä 2003 nukkumaan pelkissä alusvaatteissa eivätkä ole sen koommin halunneet yöpukua.
siis eihän tossa nyt mitään ihmeellistä ole. Meillä lapset nukkuu joskus pyjamissa, yleensä vaan joku t-paita ja pikkuhousut, kun tulee niin helposti muuten kuuma. Mä taas nukun nakuna.
ja viime yönä nukuin kolmen peiton alla plyysihousuissa, pitkähihaisessa paidassa ja villasukissa ja silti palelin...
Siis vaihdetaan erikseen yö-pikkuhousut. Ja makkareiden lämpötila on n. 20 - 21 astetta. Eivät halua mitään pitkälahkeisia yökkäreitä, saati paitaa päälle.
Hirvee jo ajatuskin jostain pyjamasta, joka hiostaa ja aina saumat kiertää kun kylkeä kääntää. Hyi olkoon.
Itse nukun kyllä lähes aatamin asussa, mutta muut saa mun puolesta ihan vapaasti vetää vaikka turkishaalarit niskaansa ;)
Meillä pidetään vaatteita kunnes ne on likaset ja otetaan joskus välillä pois jos on kuuma tai jos menee suihkuun. Mulla on nytkin ollu samat sukat ainakin kolme viikkoo, yöksi otan pois. Jokainen pukekoon päälleen mitä tykkää.
Mies nukkuu kalsareissa ja joskus kylmällä t-paidassa. Lapselle olen yrittänyt opettaa yöpaidan käyttöä, mutta se on aina jossain vaiheessa yötä riisuttava, kun lapsen tulee kuuma... Siis olen luopunut ajatuksesta.
Tai minulla on, mutta lapsilla ei ole. He saattavat vaihtaa jonkin puseron yöksi, mutta saattavat nukkua alusvaatteisillaankin. Käymme joka päivä suihkussa, joten alusvaatteet vaihdetaan joka päivä.
Vierailija:
Meillä pidetään vaatteita kunnes ne on likaset ja otetaan joskus välillä pois jos on kuuma tai jos menee suihkuun. Mulla on nytkin ollu samat sukat ainakin kolme viikkoo, yöksi otan pois. Jokainen pukekoon päälleen mitä tykkää.
Vierailija: