Oon kihloissa Yön kitaristin kanssa. PM
Kommentit (56)
Parvekkeella käytiin haukkaamassa happea. Käykää lukemassa iltiksen nettilehtee jos ette usko.
Mahtaa varmaan mammoja vituttaa. Hi hii.
trollata täällä käyttämällä oikean henkilön nimeä? Tuskin Yön Ritari diggailee tämmösestä perseilystä
trollata täällä käyttämällä oikean henkilön nimeä? Tuskin Yön Ritari diggailee tämmösestä perseilystä
Tai sit mä näin vaan unta. Pitää varmaan lähtä psykiatrian päivystykseen kun juttelen ja rakastelen täällä näkymättömän miehen kanssa, jonka luulen olevan Yön kitaristi.
Oottelen piipaa-autoo mua hakemaan, kai joku teistä on sellasen jo mulle soittanut?
mut löysin yhen tosi ihanan tyypin kaupungilta kuleksimasta ja sit vein sen meille ja päätin että tuon mä haluun mun mieheksi.
Se tyyppi on se Yön kitaristi, kyllähän te tiiätte.
Tiedän perheesi, mutta en olis kyllä uskonut sinun kirjoittelevan täällä näitä pehmeitä tekstejä. Olen ymmärtänyt fiksummaksi
Tiedän perheesi, mutta en olis kyllä uskonut sinun kirjoittelevan täällä näitä pehmeitä tekstejä. Olen ymmärtänyt fiksummaksi
ja tasan tarkkaan se ei määräile mua tai otan eron.
se tyyppi osaa soittaa kitaraa. Vaikka ette te mitään hyvän musiikin päälle ymmärrä.
ja me mennään naimisiin sit ku jaksetaan.
mut itse asiassa mä taidan olla jo naimisissa sen Yön kitaristin kanssa, kun oon ollu niin kännissä viime aikoina etten yhtään muista.
Että saa onnitella.
En vaan muista millon oon sen saanut, kun olin niin vitun kännissä tai muuten ihan sekasin. Mut kai ne joskus antaa ton mulle ja meille takas.
Kuunteleeko joku muka vielä jotain Yötä?
Sehän voit vaikka kaapata niiden keikkabussin ja ajella sillä ihmisten päälle, jos alkaa pännimään
Älä vaan tuu raskaaksi ;)
Kuunteleeko joku muka vielä jotain Yötä?
Kotona se ei kyllä suostu soittamaan, eikä anna mun kuunnella kumpaakaan, ei Yötä eikä Popedaa ja sehän mua vituttaakin.
Mutta kaikkee ei voi saada. Keikoille varmaan pääsen joskus vielä kuuntelemaan.. en tiiä enkä lupia kysele.
Popeda on kyllä kovempi bändi mitä Yö, mutta mulle käy molemmat.
Patea en kyllä uskaltais meille kotiin päästää, mut jos ukko pakottaa ni kai se on pakko.
Sehän voit vaikka kaapata niiden keikkabussin ja ajella sillä ihmisten päälle, jos alkaa pännimään
Älä vaan tuu raskaaksi ;)
Ja se tulee kyllä ukolle kalliiksi kun meni panemaan mut paksuksi kysymättä multa ensin lupaa, mutta ehkä mä annan sille vielä anteeksi.
vielä jonkun aikaa ja sit lähdetään "päikkäreille".
saa tehdä mun kanssa ihan mitä se haluaa, mutta hellästi. Käykö kateeksi?