Oon kihloissa Yön kitaristin kanssa. PM
Kommentit (56)
ennemmin sen yön laulajan, se on ihan karmee ja ois niiiin ansainnu sut!
Mutta otinpa sit sen Daffy Terävän, ku se on niin ihana ja varmaan aika rikaskin.
Mä voisin mennä sen kanssa kihloihin.
...niin oot tosi nolo ap. Mua hävettäs jos siippa levittelis julkisesti mun suhdetta.
se Daffy Terävä, se nykyinen kitaristi ja tuleva ja niin eespäin..
...niin oot tosi nolo ap. Mua hävettäs jos siippa levittelis julkisesti mun suhdetta.
ap vedättää teitä 6-0...mitähän se Yön kitaristi tästä muuten tuumaa???
Se on aika armotonta noiden suurten rokkistarojen elämä, aina on joku bändäri jostain änkeämässä ja tarjoamassa pildeä...
Ilmaista kaljaakin tarjotaan :(
Tero
Se on aika armotonta noiden suurten rokkistarojen elämä, aina on joku bändäri jostain änkeämässä ja tarjoamassa pildeä...
Tero
Ja ukko lähtee heti ulkoruokintaan jos se koskeekaan yhteenkään bändäriin. Pistän vitun isot ukot asialle ja ukko menee yöksi pihalle, otan siltä rahat ja hotellihuoneen avaimen pois.
Siellähän nukkuu vaikka puistonpenkillä.
Ja muiden bändin jätkien kanssa sovin, että Daffy pääsee hotellille vasta aamupalalle.
Ettäs tiiät.
Tero
Etkö tiedä, että se Olli on absolutisti ja vahtii, ettei muutkaan ota.
Eikä Yö ole mikään "rokkibändi"
Tero
Etkö tiedä, että se Olli on absolutisti ja vahtii, ettei muutkaan ota.Eikä Yö ole mikään "rokkibändi"
me muut tehdään mitä halutaan. Sit keikan jälkeen. Tai pojat voi tehdä mitä haluaa, me tehdään Daffyn kanssa mitä halutaan.
ja me mennään naimisiin sit ku jaksetaan.
sittenhän voi jatkaa korkeammalle, ihan vaikka Lauri Tähkään asti!
Tero
ja me mennään naimisiin sit ku jaksetaan.
sittenhän voi jatkaa korkeammalle, ihan vaikka Lauri Tähkään asti!
Tero
Ja kaikista ihanin. Tähkä taitaa olla taas sinkku, että menkää hakemaan komee mies itsellenne. Vaikka ei se varmaan teistä taida huolia juuri ketään.
ennemmin sen yön laulajan, se on ihan karmee ja ois niiiin ansainnu sut!