Olen vissiin köyhä WT ja vielä yh. Kysyttävää?
Kommentit (11)
olen opiskellut mutta kaikki jääneet kesken johtuen paniikkihäiriöstä. Esiintymisiin muille en vain pysty. Lapsuudessa oli niin paljon väkivaltaa että menen lukkoon tietyissä tilanteissa mutta töissä oon silti ollut koko ajan, perseily hanttihommissa laidasta laitaan, en halua sossuilemaan ja työnkuvaa pojalleni antaa
noita olympialaisia, taustalta ainaskin kun kerkiää. lempilaji on ehkä uinti. veikkaan ettei Suomi saa mitalin mitalia... harmi kuin mikä, tota Mäkelä-Nummelaa ja Silja Lehtistä oisin veikannut kyllä
hakenut apua tuohon paniikkihäiriöön? Eikö lääkitys tms ole auttanut..?
Lapsuudessa oli niin paljon väkivaltaa että menen lukkoon tietyissä tilanteissa mutta töissä oon silti ollut koko ajan, perseily hanttihommissa laidasta laitaan, en halua sossuilemaan ja työnkuvaa pojalleni antaa
mutta mahtava toi sun asenne - kaikkea hyvää sinulle ja pojallesi..!
Tosiaan ihan persiistä ne kun ei opiskelut sujuneet. Olen ollut kerros, hotelli - ja laivasiivouksessa, niissä hommissa työkaverit olivat enimmäkseen mamuja, ei siihen hommaan oikein kukaan täysjärkinen ja muuten pärjäävä todellakaan lähde.. Lisäksi oon ollut erinäisissä tehdaslinjatöissä, ja metallifirmassa ja raksalla. Olen myös tehnyt pimeää työtä raksoilla...soti vähän arvoja vastaan mut kummasti iso palkka käteen sai mielen muuttumaan
hakenut apua tuohon paniikkihäiriöön? Eikö lääkitys tms ole auttanut..?
14-vuotiaasta asti kävin terapiassa kokemusteni vuoksi, lääkitystä on ollut myös pitkäkestoista mutteivät ne poista niitä kokemuksia. Auttoivat kyllä normaalielämään, mutta ahdistuneisuus/paniikkihäiriöiden tullessa pahat tunteet valtasivat niin että oli vaan helpompi kääntää uusi sivu näin sanotusti... eli uutta työtä tai jotain.
Muuten tuo pimeä raksahomma jäi lyhyeen kun ei vaan voi, sillä ylimääräisellä tuotolla ostin kotiin viihtyisyyttä...
Et ole mielestäni mikään white trash vaan urhea nainen ja selviytyjä. Kaikkea hyvää sinulle elämässäsi :)
olet kyllä ainakin...et tosiaankaan ole kovin hyvänä esimerkkinä lapselles...jos et voi pitää esitelmää niin sanot sen opettajillesi, ei siihen opinnot kaadu...
Katseletko olympialaisia? Mikä on lempilajisi? Montako mitalia veikkaat Suomen saavan?
WT katsoo olumppialaisia, olymmpialaisia, olummppalaisia jne.
En ole myöskään opiskellut, olen lähinnä siivoillut. Hotellista en ole saanut töitä. Miten olet tehtaalle päässyt?
Mikä on lempilajisi?
Montako mitalia veikkaat Suomen saavan?