Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20v vanhempi tummaihoinen mies tuli pyytämään kahville

Vierailija
05.08.2012 |

Siis ällöttävää. Olenko oikeasti niin ruma ja epätoivoisen näköinen, että tuon ikänen (ja sen näkönen..) mies tulee juttelemaan ja pyytämään kahville? Miten se ikinä luulee, että kukaan sitä 20v nuorempi suostuis siihen pyyntöön?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia yksilahkeisia mitkä eteen sattuu? Veikkaan ma.

Vierailija
2/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et lähtenyt. Vaikka sitten olisitkin omasta mielestäsi ulkoisesti kaunis niin sisältä olet kamalan ruma, ja olen iloinen sen miehen puolesta, ettei joutunut sinun kanssasi tekemisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et lähtenyt. Vaikka sitten olisitkin omasta mielestäsi ulkoisesti kaunis niin sisältä olet kamalan ruma, ja olen iloinen sen miehen puolesta, ettei joutunut sinun kanssasi tekemisiin.

Millä perusteella arvioit aloittajan sisäisen ja ulkoisen kauneuden hänen viestinsä perusteella?

Jos 20v nuorempi ei lähde vanhuksen vokotteluihin mukaan, niin hän on sisäisesti ruma koska.....?

Vierailija
4/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella arvioit aloittajan sisäisen ja ulkoisen kauneuden hänen viestinsä perusteella? Jos 20v nuorempi ei lähde vanhuksen vokotteluihin mukaan, niin hän on sisäisesti ruma koska.....?

...koska hän haukkui miehen ulkonäköä ja sanoi tilannetta ällöttäväksi. Mitä ällöttävää on siinä, että joku pyytää kahville? Ei yhtään mitään. Siitä voi kohteliaasti kieltäytyä, mutta ei siitä nyt kannata mitään numeroa tehdä, että "hyi kamala, olenko niin ruma että se mies luuli että lähden kahville?".

Vierailija
5/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen tuntematon mies tulee pyytämään murrosikäistä tytärtäsi "käymään tuolla kahvilla", niin se on ihan ok, eikä lainkaan ällöttävää?

Ja jos tyttäresi ei tähän suostu, vaan ajattelee, että "hyi saatana", niin hän on henkisesti kypsymätön/suvaitsematon?

Vierailija
6/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen tuntematon mies tulee pyytämään murrosikäistä tytärtäsi "käymään tuolla kahvilla", niin se on ihan ok, eikä lainkaan ällöttävää? Ja jos tyttäresi ei tähän suostu, vaan ajattelee, että "hyi saatana", niin hän on henkisesti kypsymätön/suvaitsematon?

Kyse oli tässä käsittääkseni ihan aikuisista ihmisistä, eli esimerkkisi on aika huono. Ja kyllä, aikuiselta ihmiseltä osoittaa kypsymättömyyttä tuo aloitusviesti. Ei siis se, että ei suostu, vaan se, miten asiasta puhuu/kirjoittaa ja ajattelee.

Vierailija
7/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyse oli tässä käsittääkseni ihan aikuisista ihmisistä, eli esimerkkisi on aika huono. Ja kyllä, aikuiselta ihmiseltä osoittaa kypsymättömyyttä tuo aloitusviesti. Ei siis se, että ei suostu, vaan se, miten asiasta puhuu/kirjoittaa ja ajattelee.

[/quote]

Kyllä kumarran sinua, mikäli sulla on pelkkiä kauniita ajatuksia. Vauva.fi mitä parahin paikka purkaa niitä ajatuksia mitä ei kenellekään ääneen sano.

Vierailija
8/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyseessä ei ollut esim 15-35, 25-45 vuotiaat ihmiset?

Ja vaikkei olisi ollutkaan, niin en minäkään kovin imponeerattu olisi, jos joku 20 vuotta vanhempi tuntematon mies tulisi vonkaamaan päiväkahveelle..

Vierailija
9/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyseessä ei ollut esim 15-35, 25-45 vuotiaat ihmiset? Ja vaikkei olisi ollutkaan, niin en minäkään kovin imponeerattu olisi, jos joku 20 vuotta vanhempi tuntematon mies tulisi vonkaamaan päiväkahveelle..

En voikaan olla siitä varma, mutta oletan joka tapauksessa että vähintään täysi-ikäisistä on kyse. Jos ei olisi, ap kirjoittaisi eri tavalla. 25-45 ei ole mielestäni edes mikään outo yhdistelmä, onhan tuolla ikäerolla olevia parejakin vaikka kuinka paljon.

Ja en ajattele aina kauniita ajatuksia, mutta en myöskään halveksu ihmisiä tuolla lailla kuin ap.

Vierailija
10/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerofobiaa ilmassa. Jos ei saa olla suvaitsematon ja kärsiä muista fobioista, niin ei sitten ikäerofobiastakaan, jos kyseessä on kaks aikuista ihmistä. Hieman ironiaa, hehe.

Ei mutta pointtini on se, että aika tekopyhää jos väittää olevansa suvaitsevainen ja sitten ei hyväksykään ikäeroja suhteessa. Makuasia on sitten ihan toinen juttu.

En väitä että ap on sanonut olevansa "suvaitsevainen" mutta ihan noin yleisesti ajattelen...

Vierailija
11/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa olla sitä mieltä, että "ällöttävää" jos joku 20 vuotta vanhempi äijä tulee vonkaamaan, ilman että saa vihoja niskaansa!

Jos on sitä mieltä, niin sitten on sitä mieltä! Itse pidän tuota hyvinkin normaalina reaktiona, jos välissä kuitenkin on se yksi sukupolvi!

Että näin.

Vierailija
12/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä luki, että mies vonkasi? Onko oikeasti nykyään niin, että kun joku pyytää kahville, niin se on älöttävää vonkaamista?

Vierailija
13/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näyttää ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
14/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella arvioit aloittajan sisäisen ja ulkoisen kauneuden hänen viestinsä perusteella? Jos 20v nuorempi ei lähde vanhuksen vokotteluihin mukaan, niin hän on sisäisesti ruma koska.....?

...koska hän haukkui miehen ulkonäköä ja sanoi tilannetta ällöttäväksi. Mitä ällöttävää on siinä, että joku pyytää kahville? Ei yhtään mitään. Siitä voi kohteliaasti kieltäytyä, mutta ei siitä nyt kannata mitään numeroa tehdä, että "hyi kamala, olenko niin ruma että se mies luuli että lähden kahville?".

Voin kuvitella kahvipyynnön joka on todellä ällötävän rasvainen. Ja ruma on ruma, mitä sitä kaunistelemaan

Vierailija
15/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näyttää ikäistään vanhemmalta.

Jos nuori näyttää vanhalta on hänellä tn. huonot geenit

Vierailija
16/17 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ku olin itse jotain 21v,baarissa noin 50v mies kirjoitti puhelinumeronsa paperilapulle ja työnsi lapun mun rintojen väliin,ja oli et "soitathan sä varmasti?" YÖK! Sen sijaan jos joku huomattavasti vanhempi ehdottelisi kahville menoa,torjuisin sen asiallisesti, miehillä nyt usein on miehinen itsetunto ja pokkaa yrittää suunnilleen ketä vaan :D Ei siitä tarvitse ottaa pultteja tai vetää johtopäätöksiä,että on itse hirveän vastenmielinen.Kaikki on suhteellista,itse olen 25vuotias,himoinnut hulluna 40-vuotiasta miestä,ja Johnny Deppiä en potkisi pois sängystä vaikka se taitaa olla jo 50v :D

Vierailija
17/17 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2012 klo 00:05"]

Siis ällöttävää. Olenko oikeasti niin ruma ja epätoivoisen näköinen, että tuon ikänen (ja sen näkönen..) mies tulee juttelemaan ja pyytämään kahville? Miten se ikinä luulee, että kukaan sitä 20v nuorempi suostuis siihen pyyntöön?

[/quote]