Musta on tullut ruma :-(
Kommentit (11)
Kun itsestäni en huomaa ulkoisesti vaatteet päällä mitään muutosta, ilman vaatteita sitten mahasta näkee, että raskaana on oltu.
Mä en koskaan ole ollut kaunis, vaan lähinnä persoonallinen tavalla, joka jakaa ihmiset kahtia: toiset pitää tosi kuumana, toiset ämpärirumana. :) Lapsen myötä koen kuitenkin kaunistuneeni vaikka kroppa ei olekaan entisensä enää/vielä. Ehkä kasvanut itseluottamus tms. paistaa läpi? Ja toisaalta kun päivät pyörii tukka litassa vanhoissa verkkareissa näyttää sitäkin paremmalta ne kerrat kun laittautuu.
En usko että kenestäkään tulee lapsen myötä ruma, voisikohan olla että olette vain väsyneitä ja siksi maassa? :) Taatusti olette kaikki hyvännäköisiä naisia!! Kauneus on katsojan silmässä!
Olemukseni kruunu eli pitkät paksut hyvinhoidetut hiukset ovat vaihtuneet " käytännölliseen" äiti-tukkaan... Jonka kyllä kasvatan pois!!! Lisäksi nykyään on vähemmän rahaa ostaa itselle uusia vaatteita, meikkejä yms...
Silmäpussit vaan kasvaa ja tummuu, ryppyjä ja näppyjä naamassa. tukka on ihan hirvee eikä siitä kummempaa tule kampaajallakaan.
Eipä ole kivaa olla ennen aikojaan vanhentunut ja muutenkin ladon seinästä repästy.
Hoidan itseäni ihan samalla tavalla kuin ennen lapsia.Käyn kampaajalla
ja ostan kivoja nuorekkaita vaatteita,en anna itseni rupsahtaa :)
Enkä todellakaan ole verkkareissa muualla kuin kotona,en ikinä!!!!!!
Tuntuu kivalta kun multa kysellään olenko lapseni hoitaja ;)
T.kolmen äiti 30v
Taidan mäkin tilata ajan kampaajalta ja heittää raitapaidat menemään.
Ehkä mäkin tästä vielä kaunistun...
T:läskistynyt 3 lapsen juurikasvuinen äiti
ennen astuessani huoneeseen jokainen mies käänsi päänsä. kadulla vislattiin perääni. jos lähdin ulos, ei todellakaan tarvinnut olla yksin. olin suoraan sanottuna helvetin kaunis...
ja nyt, lapsi tuli, kauneus meni. masentaa kun kaupassa tai kadulla tai yhtään missään ei kukaan katso minua :(
onneksi kerkesin ottaa miehen, nyt en sais enää ketään!!
*katkera*
En ollut mikään kaunotar, mutta aika hottis ja ihailijoita riitti. Nyt ei tosiaan kukaan katso kahta kertaa. Yritän edelleen huolehtia itsestäni, mutta jotenkin se kai naamasta näkyy että en ole mikään babe enää vaan babyn mutsi...
PIdän kyllä huolta itsestäni ja yritän välillä laittautua edukseni, mutta tyhjästä on paha nyhjästä :-(