Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on semmonen varattu mies.. se joka päivä lähettää viestin tai soittaa..

Vierailija
04.08.2012 |

että tänään tulee tai huomenna mennään.. Eikä koskaan onnistu. Mutta se haluaa pitää mut jotenkin semmosessa otteessa. Tai en mä tiedä, mitä se meinaa. Seksiä ei ooo harrastettu. Se kyllä haaveilee mun kanssa seksistä ja ikäänkuin haluaa, mutta aina lykkää sitäkin. On sanonut, että eroaa vaimostaan.. En tiedä, haluaako nyt vaan pitää mut odottamassa, ei halua pettää vaan jättää ensin. Huoh..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja odotat ja odotat...

Vierailija
2/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten jos päättää pettää...odotat että jättää vaimonsa....ja odotat...ja odotat...

mut ei se mua kuitenkaan jätä...

Toivottavasti sulla on kärsivällisyyttä odottaa...t. pettäjämiehen vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raksa-alalla?

Vierailija
4/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä laittaa useita viestejä päivässä. soiteltu monta kertaa. Puhunut erosta, mutta en ole ottanut asiaan kantaa. Ei olla niin paljon vielä oltu yhdessä että olisi järkevääkään. Olen itsekin naimisissa.

Vierailija
5/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokka nyt oikeesti vapaa mies....tuo on sitten niin tyhmää....

Vierailija
6/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa, jos ei mies paremmin kohtele, välit poikki vaan. Onko ap:llä jotain ongelmia huonon itsetunnon kanssa, kun moiseen suostuu?

Vierailija
7/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin ja olen sanonutkin että menköön vaimonsa luokse lässyttämään, niin ehkä se avioliittokin olisi onnellisempi.

Mitä te tuollaisilla vellihousuilla teette? Ei anna kovin hyvää kuvaa "miehen" luonteenlujuudesta. Minä ainakin haluan sellaisen miehen jolla on sekä periaatteita että hyvä sydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi