Nyt kantsii lähtee kauppaan, nimittäin minä oon menossa sinne! ov
Mulla on päällä leggarit ja just ja just perseen peittävä toppi. JA MAHAMAKKAROISSA LÖYTYY! En oo käyny lisäks kahteen päivään suihkussa ja pikkarit on vakovuodosta litimärät ku on ovis.
Noni hopi hopi, oon ihan kohta siellä!
Kommentit (10)
lapsi on isällään, nii tää hehkee yh-hotmama nautiskelee ihan tästä omasta itestään! Musta tuntuu, että musta oikein huokuu jotain sisäistä säteilyä!
Käyn lidlissä ja katon samalla sieltä jotain kivoja vaatteita.
ap
ton vakovuotos oisit voinut jättää omaantietoosi! hyi!
Kun siinä on niin paljon niitä feromoneja kun on just nyt tää ovis, niin tottakai haluan miesten tietävän, että se olen just MINÄ! Että se olen minä joka tuoksun ihanasti pimpille, makean metallisille!
ap
Kun siinä on niin paljon niitä feromoneja kun on just nyt tää ovis, niin tottakai haluan miesten tietävän, että se olen just MINÄ! Että se olen minä joka tuoksun ihanasti pimpille, makean metallisille!
ap
no hyyiii!:D älä kiusaa mua! :DD
ap
mut jos sulla on mies, niin kantsii pitää se seuraavan tunnin ajan kotona tai ei ainakaa päästää lidliin.
ap
no hyyiii!:D älä kiusaa mua! :DD
ap
mut jos sulla on mies, niin kantsii pitää se seuraavan tunnin ajan kotona tai ei ainakaa päästää lidliin.
ap
ku kerrot kaiken niin yksityiskohtaisesti,ja minä hullu vielä luen! :D
no en päästä liideriin sitä,vaikka kyllä siltä löytyy yhtä ihastuttava matami kotoakin! :D
Voit tehdä uuden vauvan, jos vaikka löydät sieltä lidlistä jonkun alfauroksen! Mä pidän sulle peukkuja. Laita vähän kans tissivakoa näkyville (ja sitä tissivakohikeä), niin käy parempi flaksi.
Voit tehdä uuden vauvan, jos vaikka löydät sieltä lidlistä jonkun alfauroksen! Mä pidän sulle peukkuja. Laita vähän kans tissivakoa näkyville (ja sitä tissivakohikeä), niin käy parempi flaksi.
Mä just oon ostanu uudet sporttirintiskat ja nää puristaa tisut yhteen sillain että ihot osuu toisiinsa. Mä voisin levittää sieltä niitä feromoneja vaiks ranteisiin ja kaulaan! Se mun toppi on semmonen aika syvään uurrettu jo valmiiks, mä en haluis vetää sitä ainakaa alemmas ku sit se helma peittäis kokonaan mun peban. :/
En mä uutta vavvaa haluu, tää on kivaa ku tällein on sinkku jokatoinen viikonloppu!
Mut nyt mä meen, mulla on kauhee nälkä ja jano! Polen sinne pyörällä, tääl on ihana ilma.
ap
sun kilpailijaks mut ku menkat niin ei tää japanin lippu leggareissa oo yhtä hyvä urosmagneetti kuin sun ovis :)
Ai juma et rakastan tätä palstaa...kun on viettäny paljon aikaa enkkulaisessa chatissa niin taas muistaa miten ihanan avoimia me suomalaiset ollaan vrt. konservatiiviset britit :D
Täyty kyllä sanoo, että toiset naiset näytti äkäsiltä, kun niitten miehet piti mun kanssa silmäpeliä! Yks mies seurasi mua väkisin toiseen kauppaanki. Mut minkäs mä sille voin.
Lidlissä oli muuten tosi halpoja leggareita, ostin parit lisää. Ja juoksulenkkarit. Tosin en mä voi minnekään pururadalle lähtee kun siellä sit kaikki juoksee mun perässä.
Sori, nyt täytyy lähteä herkuttelemaan.
ap
mutta muista ostaa jotain kuohuttavaa (sipsit, karkit, sidukat ja einekset) niin että voin sitten edes lukea raportin täältä!
Ja onko kiljuvaa kakaraa ottaa mukaan? Kunnon uhmis tai sitten vauva, joka kirkuu nälkäänsä kärryissä. Paidaton kaljamaha mieskin käy paremman puutteessa.