Yksi selkeä wt-naisen merkki:
Tupakan käheyttämä ääni.
Näin erityisesti vanhemman wt-naisen kohdalla.
Kommentit (21)
mikä sai sut avaamaan oikein oman ketjun aiheesta?
helvetti taas kerran!
Tämä on keskustelupalsta, syytä ei tarvitse ilmoittaa...
Ja mitä aloitukseen tulee, olen samaa mieltä.
Ihana tupakkayskä siihen äänen seuraksi vielä niin a vot!
käheyttää. Saa vetää kaksi askia päivässä ja 30 vuotta. Yleensä on joku äänihuulikyhmy tms.
hienostellakseen tai osoittaakseen "laajaa matkusteluaan" silloinkin, kun vastaava omakielinen (roskaväki) on olemassa ja hyvissä voimissa. Vai onko Suomessa monenkin väristä roskaväkeä :)?
helvetti taas kerran!
Tämä on keskustelupalsta, syytä ei tarvitse ilmoittaa...Ja mitä aloitukseen tulee, olen samaa mieltä.
Ihana tupakkayskä siihen äänen seuraksi vielä niin a vot!
Mun äitillä on aina ollut suhteellisen käheä ääni ja ei ole eläessään polttanut. Ei edes hänen kotonaan poltettu, joten savussa ei ole elänyt edes 50-luvulla...
Mun äitillä on aina ollut suhteellisen käheä ääni ja ei ole eläessään polttanut. Ei edes hänen kotonaan poltettu, joten savussa ei ole elänyt edes 50-luvulla...
Mullakin on sellainen käheä ja matala ääni ja ikinä en ole tupakkiin koskenut.
hienostellakseen tai osoittaakseen "laajaa matkusteluaan" silloinkin, kun vastaava omakielinen (roskaväki) on olemassa ja hyvissä voimissa. Vai onko Suomessa monenkin väristä roskaväkeä :)?
tuota porukkaa paljon paremmin kuin roskaväki-sana.
Se nimenomaan tarkoittaa laiskaa ja tyhmää valkoista kansanosaa, joka oman perseilynsä takia on päätynyt kurjiin oloihin.
ELi eroaa monista muista " roskasakeista" siinä, että tälle väestönosalle olisi ollut mahdollisuuksia muuhunkin, mutta rahkeet ei riitä.
siinä yks varma merkki. Ikean sisustus (varsinkin sisustustaulut) muumi mukit - siinähän sitä jo onkin....
oli pakko tulla tarkistamaan osuuko minuun.
en siis ole ehkä wt. en polta tupakkaa.
Millä tavoin muumimukit ovat Wt? :D
Meillä astiasto Iittalan Teemaa ja lisäksi kahvikuppeina 6 muumimukia ja murokulhoa. Ei ikean sisustusta, emme tupakoi. Pukeudumme siististi, emme kiroile emmekä ryyppää. Ei tatuointeja rakennekynsiä tai värjättyä tukkaa. Okei asumme vuokralla (rivitalo) ja toinen meistä opiskelee (amk) ja toisella toisenasteen koulutus eli mekö olemme Wt? :D
Muumimukien ja vuokra-asunnon perusteella?
Meillä astiasto Iittalan Teemaa ja lisäksi kahvikuppeina 6 muumimukia ja murokulhoa. Ei ikean sisustusta, emme tupakoi. Pukeudumme siististi, emme kiroile emmekä ryyppää. Ei tatuointeja rakennekynsiä tai värjättyä tukkaa. Okei asumme vuokralla (rivitalo) ja toinen meistä opiskelee (amk) ja toisella toisenasteen koulutus eli mekö olemme Wt? :D
tuo murokulhojen käyttö kahvikuppina. Ei siis tietenkään mua haittaa, en vaan oo aiemmin törmännyt moiseen innovatiivisuuteen. :))
tuo murokulhojen käyttö kahvikuppina. Ei siis tietenkään mua haittaa, en vaan oo aiemmin törmännyt moiseen innovatiivisuuteen. :))
:D no tossa on ajatusvirhe, eihän ne murokulhot tietenkään kahvikupin virkaa toimita vaan salaatti/puurokulhon tietysti :P
Ei sellaista olekaan kuin roskaväki, jokainen ihminen on ihan saman arvoinen.
helvetti taas kerran!
Tämä on keskustelupalsta, syytä ei tarvitse ilmoittaa...
niin kai se tarkoittaa myös sitä, syytä saa kysyä.
Edelleen kiinnostaa, joten ap voi toki vastata!
wt:ksi ja paremmaksi väeksi tulee? se kiinnostaa minua...
kun kuulin erään naisen puhuvan oikein käheällä äänellä. Siitä aloin muistella, ettei äänen käheyttä ole useinkaan mainittu tällä palstalla wt-ominaisuudeksi. Ja päätin korjata asian ihan uutukaisella aloituksella.
ap.
kun kuulin erään naisen puhuvan oikein käheällä äänellä. Siitä aloin muistella, ettei äänen käheyttä ole useinkaan mainittu tällä palstalla wt-ominaisuudeksi. Ja päätin korjata asian ihan uutukaisella aloituksella.
ap.
oli oikein edustava esimerkki tällaisesta tupakan käheytämästä WT-naisesta.
ap.
Mulla olis lisäkysymyksiä! Mua on aina kiinnostanut se, millaiset ihmiset kirjoittelevat näitä WT-juttuja. Kerro siis vähän itsestäsi, esim. ikä, koulutus, mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut...