Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NONI NYT SE ALKAA! 163cm/90kg!

Vierailija
04.08.2012 |

Kävin puntarilla ja lukema oli 90,7kg, pituutta ei löydy kuin 163cm. NYT ALKAA LAIHDUTUS! Vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat 160cm/86kg. Mutta kun olen mukavuudenhaluinen laiska herkkuperse niin en saa aikaseksi.

Vierailija
2/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm ja 94kg... eilen viimeksi kävin puntarilla ja pituus tietty sama ja paino 73kg =D

iso tsemppi ap:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin kävin vaakassa monen monen vuoden tauon jälkeen. Pituutta on myös 163cm ja painoa oli 15 vuotta sitten 50kg. Olin aika järkyttynyt, kun vaaka näytti 86kg viime keväänä. Olen tällä hetkellä 77kg. Kesällä meni sananmukaisesti läskiksi tämä laihduttaminen, kun on koko ajan jotain juhlia tai grillibileitä, mutta olen pitänyt huolen, että paino ei ole noussut. Nyt jatkan syksyllä tiukkaa painon pudotusta. Itse en ole keksinyt muuta konstia kuin syödä tosi vähän ja käydä lenkillä. Tsemppiä!!

Vierailija
4/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulal oli sama juttu 1v.4kk sitten -> 160cm/89kg, nyt 160cm ja 52kg.

karppasin vähän, jätin herkut, limut, jäätelön, perunan,riisin,pastan ja paahtoleivän pois.

Söin ksviksia, lihaa,kanaa,kalaa,kananmunaa, pekonia ja karppileipää sekä rahkaa, marjoja ja hiukan mysliä.

Nyt on hyvä fiilis. Ja ikää tosiaan 38v. kolme lasta ja aviomies, joka siinä samalla laihtui myös 95kg->75kg, pituutta hänellä 183cm.

Vierailija
5/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puntarilla ja lukema oli 90,7kg, pituutta ei löydy kuin 163cm. NYT ALKAA LAIHDUTUS! Vinkkejä otetaan vastaan.

Ei kannata. Peli on jo menetetty.

Vierailija
6/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku karppauksella paino putoaa mulla, ei leipää, riisiä, pastaa, mitään herkkuja. paljon kasviksia ja proteiinia.

t: 94kg-73kg

Vierailija
7/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa ajatustapaasi. Minä olen 168 ja painoin 3v sitten 100kiloa. Olin ollut kova treenaamaan ennenkin mutta kuuden vuoden tauko teki tehtävänsä. Lopetin KOKONAAN karkkien ja keksien syöntiä koska se oli mun pahe. Sipseistä en välitä, pullaa / kakkua syön niin harvoin että niissä en nähnyt ongelmaa ja jätskistä tykkään mutta sen jätin sallitulle listalle. Eli muuta en tehnyt ruokapuolella, sitten aloitin taas treenaamisen, hankin kortin joka mulla edelleen on ja NAUTIN siitä. Käyn siitä päivästä (010809) 4-5 kertaa viikossa spinningissä, bodypumpissa tai kävelylenkillä. Ekan vuoden aikana lähti 15 kiloa, sitten sen jälkeen noin 3-4kiloa ja vimpan vuoden aikana ei ole kiloja lähtenyt mutta olen erittäin kiinteässä kunnossa ja vaikka painan noin 81 yleensä uskotaan että noin 70. Tsemppiä, kaikki onnistuu jos tahtoa on tarpeeksi.

Vierailija
8/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku karppauksella paino putoaa mulla, ei leipää, riisiä, pastaa, mitään herkkuja. paljon kasviksia ja proteiinia.

Vierailija
9/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teillä jostain 90kg hujakoilta jotka olette laihduttaneet 20-30kg onko hirveet roikkuvat mahanahkat entä rinnat.

Vierailija
10/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teillä jostain 90kg hujakoilta jotka olette laihduttaneet 20-30kg onko hirveet roikkuvat mahanahkat entä rinnat.

Roikkuuhan ne. Peli on jo menetetty. Olisi kannattunut miettiä silloin, kun änki rasvaa ja sokereita napansa täyteen

Vierailija
11/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan diettiä 3 kk ja uintia 3-5 kertaa viikko.Lähtee se 20 kiloa muuten reippaasti!Lisäksi läski on helppo muuttaa lihakseksi(toisin kuin esim.hintelä, jonka on vaikea saada lihasmassaa kerättyä).Tuloksena kurvikas ja kiinteä NAINEN!!

ps.MARKO painu vittuun täältä länkyttämästä turpaas.Mä oon ammatiltani kosmetologi ja teen noita vartalohoitoja ym. likkuntasuunnitelmia sekä ruokavalioita joten sun sanoillas ei oo paskan verran painoarvoa.Sä et tiedä asioista mitään!

Vierailija
12/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan diettiä 3 kk ja uintia 3-5 kertaa viikko.Lähtee se 20 kiloa muuten reippaasti!Lisäksi läski on helppo muuttaa lihakseksi(toisin kuin esim.hintelä, jonka on vaikea saada lihasmassaa kerättyä).Tuloksena kurvikas ja kiinteä NAINEN!!

ps.MARKO painu vittuun täältä länkyttämästä turpaas.Mä oon ammatiltani kosmetologi ja teen noita vartalohoitoja ym. likkuntasuunnitelmia sekä ruokavalioita joten sun sanoillas ei oo paskan verran painoarvoa.Sä et tiedä asioista mitään!

Voi kuule on tullut sen verran nähtyä noita yrittäjiä että turhaa puuhaa. Kyllähän läskit saa pois mutta eipö roikkuvat ihonpalat ole sen parempia. Mielummin sitä kattelee isorintaista ja pyylevää naista kuin eri nahanpaloista koostuvaa. KErran kun se mopo karkaa niin se on parempi että antaa olla

Vierailija
13/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sun tarvii änkätä?Mä teen työkseni tätä=).Menepäs nyt muutenki pois täältä, tää on naisten palsta..

Vierailija
14/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ainakaan roiku kroppa vaikka olenkin laiduttanut 20kg.

Ihan on kiinteä, mitä nyt muutama raskausarki mahassa.

Vierailija
15/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka paino -21kg

niin ja en syö edes tummaa leipää

Vierailija
16/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopun elämää lihaa ja rahkaa. Riitti kaks viikkoa sitä ihanuutta. Jossei normilautasmallilla lähde kilot niin saa olla sitten lähtemättä.

Vierailija
17/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mun vinkki.:) Tsemppiä!

Vierailija
18/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en olekaan fanaattinen karppaaja. jos haluan syödä hiilareita niin mähän syön ja olen syönykin. rahkaa en syö itekään.

meissä on kaikissa eroja mitä suuhunsa haluaa laittaa, mä syön nykyään enemmän lautasmallin mukaan kuin ennen.

t:94kg-73kg

Vierailija
19/19 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmanahan ei ole se, ettet tietäisi miten pitää syödä vai mitä? Et sinä ole lihonut, koska sinulla ei ole ollut tietoa siitä miten pitäisi syödä. Kyllä sinä sen jo tiedät. Ongelma on se, että et pysty noudattamaan tällaista ruokavaliota arjessa ja loppuelämääsi. Miksi?

Keskity laihdutuksen psykologiaan. Ota selville miksi syöt liikaa. Sen jälkeen mikä tahansa ruokavalio toimii. Ja käänteisesti, jos et saa tuota asiaa kuntoon, ei mikään ruokavalio voi auttaa sinua.