Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
voinko jättää nyt päivällä lapset (8 ja 12 vuotiaat)
04.08.2012 |
keskenään kotiin, jos menen kaverin kanssa ottamaan keskustan baariin muutaman?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että voitko jättää lapset kotiin, jos menet kaverin kanssa pariksi tunniksi shoppailemaan... Tuohon kysymykseen et saa muuta kuin alkoholistihuuteluja.
Oma mielipiteeni: Voit. Tottakai. Tuon ikäiset pärjäävät vallan mainiosti muutaman tunnin keskenään, ja olethan sinä puhelimen päässä.