Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa raiskatuista naisista ei ole uhreja.

Vierailija
04.08.2012 |

Luulen että suurimmissa osissa nainen on jollain tavalla itse aiheuttanut tilanteen. Siihen on saattanut vaikuttaa pukeutuminen ja flirttailu joten ne ovat syitä jotka ovat johtaneet raiskaukseen. Jos hillitsisivät itseään niin mitään ei olisi tapahtunut. Luulen että noin 75 % johtuu noista ja jos nainen ei olisi niin käyttäytynyt mitään ei olisi tapahtunut. Eivät ole siis uhreja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis naiset burkhaan? Ja kaikenlainen keskustelu ja kommunikointi vastakkaisen sukupuolen kanssa tarkoittaa aina flirttailua?

Kyllä se on naisillakin vaikeeta jos mitään ei saa tehdä.

Vierailija
2/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko, että saatoit aiheuttaa aika paljon pahaa mieltä monille kovia kokeneille? Naisella on tietenkin oikeus pukeutua, miten haluaa, ja flirttailla. Se ei ole raiskauksen aiheuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla samalla logiikalla murhajaa ei voi syytää mistään....hän vain tappoi ihmisen joka oli ärsyttävä. Jos ihmiset olis vähemmän ärsyttäviä niin ei ihmiset tappaisi toisiaan.

Vierailija
4/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
5/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAINEN raiskattu nainen on uhri. Oletko muuten, ap, samaa mieltä myös raiskatuista alaikäisistä? Tiesithän, että jo varhaisteinit voivat pukeutua ja käyttäytyä hyvin viekoittelevasti. Eikö raiskaajan silloinkaan voi olettaa "hillitsevän" itseään? - Ja ylipäätään, raiskauksellahan on hyvin vähän tekemistä seksuaalisuuden kanssa, ennemmin vallankäytön.

Njaah, todella ala-arvoinen aloitus provoksikin!

Vierailija
6/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkään et ole silloin uhri. Mitäs ärsytti mies?

Tai jos joku ryöstää kaupan kauppias ei ole silloin uhri, mitäs perusti kaupan?

Outo oikeustaju ap:lla.

Vierailija
7/7 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se enemmän johdu MIESTEN itsehillinnän puutteesta kuin naisten?! Älyhoi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän