Minkä värisen talon haluaisit?
Mä olen miettinyt joko punaista tai valkoista, mutta vielä ei ole tullut sopivaa vastaan.
Kommentit (12)
Vaalean roosan laudoituksen ja sinertävät ovet. Talo on tiiltä/betonia ja alaosa valkoinen. Ihana on. Meidän koti.
olisin tahtonut mustan, mutta asemakaavassa oli turhanpäiväisiä ehtoja :-/
Niinpä meillä on valkoinen talo, josta kyllä pidän. Harmaakin olis voinut olla kiva.
Pidän myös hieman tummasta sinapinkeltaisesta.
Vaalean roosan laudoituksen ja sinertävät ovet. Talo on tiiltä/betonia ja alaosa valkoinen. Ihana on. Meidän koti.
murretun vaaleenpunaisen, tai sit myrkynvihreen. Kirkkaansininenkin vois olla kiva.
Pidän eniten perinteisestä punamullanpunaisesta väristä valkoisin ikkunanpielin. Myös valkoinen ja keltainen olis mahdollisia -riippuu talon tyylistä.
Olen tässä perinteinen: valkoinen, punainen tai keltainen. Ei vihreä eikä oikein sininenkään.
Tosin mä kyllä asun ikäni kerrostalossa, mutta tollanen talo olis ainakin nätti.
Ihana väri niin vanhassa kivisessä kerrostalossa kuin vanhassa puutalossakin. Ei ehkä modernissa kuitenkaan.
Meidän asuinalueella onkin yksi violetti paritalo, se on tosi kaunis tummanvihreää metsänlaitaa vasten. Semmoinen mustikkamaidon värinen.
semmoisen harmaaseen taittuvan vaaleahkon sinisen, valkoiset ikkunanpielet.