Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini luulee, että olen kateellinen kun viettää talven ulkomailla?

Vierailija
04.08.2012 |

kertoi sitä mulle. Marraskuussa lähtevät ja tulevat kesäkuussa takaisin. Hän irtisanoo itsensä, koska "säästöjen turvin" voivat sitten elää Suomeen palattuaan kunhan löytyy uutta työtä yms.

Tuli mieleen, luuleeko hän että olen kateellinen? En ole. Minä rakastan talvea ja lunta, enkä lähtisi täältä mistään hinnasta.

Menemme kuitenkin syyskuun eka viikolla viikoksi Turkkiin, mutta talven haluan olla suomessa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö omista lähitulevaisuuden suunnitelmistaan saisi kertoa omille kavereille? Itse en olisi varsinaisesti kateellinen, mutta ajattelisin kyllä, että paras mahdollinen tapa viettää talvi. Ja toivoisin myös, että olisi mahdollista itsellekin.

Vierailija
2/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän siltä vaikuta, että luulisi sinun olevan kateellinen. Hän vain on todennäköisesti niin innoissaan siitä ulkomailla asumisesta, että hehkuttaa sitä sen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta nautin talvesta ja lumesta ja pakkasesta! Minusta on hienoa kun on neljä vuodenaikaa. En kaipaa talveksi etelän lämpöön.

Vierailija
4/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan kateellinen. Nimittäin siitä että joku pääsee puoleksi vuodeksi pois vanhoista ympyröistä ja voi elellä vapaana säästöillään. Selittelet itsellesi että rakastat talvea etkä ikinä haluaisi hänen paikalleen. Paskapuhetta:D Kyllä sullekin puolen vuoden sapatti maistuisi, vaikka sitten Alaskassa jos talvesta kerran tykkäät.

Vierailija
5/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo hyvät ihmiset tajuta, että ihmiset ovat erilaisia! Kaikki eivät pidä ulkomailla matkustelusta. Aika tylyä ja toisen mielipiteen lyttäämistä, 6.

Vierailija
6/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat kielillä ja ei ole hk:n sinistä ja oikeaa olutta. Oudot asiat pelottavat

Vierailija
7/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kovasti talvesta, mutta kyllä lähdettäisiin ihan saman tien puoleksi vuodeksi lämpimään jos siihen olisi talodellimen/työtilanteellinen mahdollisuus.

Näitä Suomen talvia kun tässä ehtinyt elää ja ehtii jatkossakin elämään ihan tarpeeksi - olisi mahtavaa vaihtaa joku vuosi se murtomaahiihto ja lumitöiden teko golfiin ja hiekkalinnojen rakenteluun. Sen jälkeen se hiihtokin tuntuisi seuraavana vuonna entistä mukavammalta.

Vierailija
8/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sen, että tykkäät tälvesta ja jne

Toisaalta taidat olla kuitenkin ainakin hieman kateellinen, koska sun on kerrottava tuo "menemme mekin viikoksi Turkkiin" - juttu mikä ei sinänsä liity yhtään asiaan.

Vierailija
9/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kaverini asiaa hehkuta, totesi vain, että marraskuussa lähtevät ja kesällä takaisin. Mutta oli innoissaan kun voi jäädä työelämästä pois ja aloittaa puhtaalta pöydältä kun tulevat Suomeen ja ehkä vaihtavat paikkakuntaa sitten jne.

Tuli mieleen, että ei kai kaverini luule että olen kateellinen, ettähänellä ois jotain jota minulla ei ole??

ap

Vierailija
10/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on kateellinen.

Vierailija
11/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että ei kai kaverini luule että olen kateellinen, ettähänellä ois jotain jota minulla ei ole??

ap

emme voi tietää mitä hän ajattelee

Vierailija
12/12 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kaverini asiaa hehkuta, totesi vain, että marraskuussa lähtevät ja kesällä takaisin. Mutta oli innoissaan kun voi jäädä työelämästä pois ja aloittaa puhtaalta pöydältä kun tulevat Suomeen ja ehkä vaihtavat paikkakuntaa sitten jne.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän