Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko onnistua suhde joka alkaa sängystä

Vierailija
03.08.2012 |

niin että toinen osapuoli on yhä naimisissa tahollaan?

Eli voiko pysyvä, kestävä, hyvä parisuhde alkaa näistäkin merkeistä?

Fiksuja vastauksia kiitos. Mielellään aika perusteltuja :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aitoa kemiaa löytyy.

Vierailija
2/8 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että suurin osa aikuisten ihmisten suhteista alkaa sängystä. Ja nykyään yhä useammin myös niin, että toinen on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todella pitkälle ja hyvälle suhteelle järkevä alku on seksi. Oltiin varattuja tai ei.

Vierailija
4/8 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä monen tutun suhde alkanut, siis yli 10 vuoden avioliittoja. Varattuja suhteen aloittavia en tiedä kuin 2 pariskuntaa, toiset eronneet, toinen petti nykyistäänkin mutta jatkavat yhä. Tottakai varattuna paneskeleva ei ole mitään 100% sitoutuvaa tyyppiä, selvä se. Ihminen voi tietysti muuttua mutta kyllä jos pystyy pettämään yhtä niin ei se kauhean kaukaa ole haettua että tekee sen toisellekin, jokaiseen suhteeseen kun se arki ja vaikeudet jossain vaiheessa iskee.

Vierailija
5/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minustakaan ole mikään hyvä lähtökohta.

Vierailija
6/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ja mieheni nyt 10v kestänyt suhde alkoi niin. Pettämisellä alkavan suhteen onnistuminen henk koht epäilyttäisi. Toki voi olla että juuri se olisi sitten se elämän viimeinen pettäminen. Mistäpä sitä sitten tietää.

Vierailija
7/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksihan siinä tarvitaan. Jos itse tahdot seksiä ja etsit jotain pysyvämpää niin miksei toinenkin?

Se sitten on eri tahtooko se toinen seksin lisäksi suhdetta vai seksiä uudestaan.

Eikä se ole mitenkään varmaa että suhde toimisi toisen kanssa vaikka olisi sängyssä seksiä ollut!

Jos toinen on varattu niin ei hän välttämättä eroa kumppanistaan vaikka miten sanoo että suhteessa menee huonosti. Itse miettisin sitäkin että kun ottaa pettäjän kumppanikseen niin miten hän sinun kanssasi toimii kun suhde muuttuu arkiseksi? Pettää ja jättää taas.

Vierailija
8/8 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme kyllä 12 vuotta sitten ja päädyimme sänkyyn. Mies oli silloin kriisissä omassa liitossaan, hänen vaimonsa oli jäänyt kiinni pettämisestä.

Pidimme puolisen vuotta yllä suhdetta tekstiviesteillä ja soittelemalla, mutta emme tapailleet. Sitten mies ilmoitti, että he yrittävät vielä avioliiton korjaamista.

Siitä ei tullut mitään, he hakivat avioeroa. Me aloimme tapailla uudelleen siinä vaiheessa, kun he olivat muuttaneet erilleen. Ex-vaimo piti sen miehen, jonka oli alunperinkin löytänyt sivusuhteena.

Kirjaimellisesti mies siis otti minut vasta vaimonsa jälkeen kakkosena, mutta sanoi ja uskoin sen todella, että suhde elettiin täydellisesti loppuun niiden viimeisen kahden vuoden yrityksen aikana. Siitä ei jäänyt jäljelle mitään, ystävyys kylläkin ja asialliset välit.

Oli viisas ratkaisu sanoa päällekkäiset suhteet poikki kunnes peli oli oikeasti katsottu loppuun asti. Näin se voi mielestäni onnistua. Meillä on uusi liitto ja yhteiset lapset, niin hänen ex-vaimollaankin. Kukaan ei jäänyt katkerana yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi