Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko jutella mun kanssani hetkisen? Saatat muistaa mut vanhoista, pitkistä ketjuistani.

Vierailija
03.08.2012 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napataan suoraan edellisestä suhteesta, on kiire edetä nopeasti. Ikään kuin varmistellaan, että tämä on nyt sitten minun. Vaikka mä en kyllä ole oikea ihminen puhumaan kiirehtimisestä.

ap

tuijottelemaan sun maalaamiasi seiniä. ap

aattelin että olisi ollut sopiva perjantaiyöhön. Mutta ehkä vaihdetaan talonmaalaukseen, oon mä sitäkin tehnyt. Öljymaalilla, valkoisella. Pilasin tähtitieteelliset määrät paitoja ja housuja kun en uskonut että roiskuu. Kyllä roisku. Vaan sinnepä jäi avokille sekin tölli

samoin sitä, että nykyinen emäntänsä tuijottaa niitä kans heijatessaan heidän yhteistä vauvaansa pihalla. Varmaan miettii kiivaasti värin vaihtoa :D

niin meillä oli tajuttoman tympeä suhde. JÄnnä että mun kanssa hän ei ikinä halunnut lasta, ei puhettakaan. Meni vissiin neljä kuukautta tän uuden kanssa niin oli jo paksuna mimmi. Ja musta suoraan häneen vaihtoi... en tiedä oliko mimmiltä klassinen sitouttamisvauva. Musta jotenkin irvokasta että ihmistä voi vaihtaa lennosta aivan kuin siinä välissä ei tarvitsisi mitään edes pienti suruaikaa tai taukoa. samoihin lakanoihin vaan uutta lämmitintä

Vierailija
22/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että mulla on ollut aina huono itsetunto miesten kanssa. Ajatellut ehkä että mun pitää maksaa, mä en ole oikeutettu saamaan kiinnostusta muuten. Tosin en mä tiedä, onko se tosta...ehkä mä törmään vaan sellaisiin pikkuvelihenkisiin miehiin, jotka on tottunut siihen, että joku muu hoitaa noi käytännön jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellä vai eleletkö sinkkuna?

Vierailija
24/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies tarjoaa aina naiselle.

ap

voi olla että mulla on ollut aina huono itsetunto miesten kanssa. Ajatellut ehkä että mun pitää maksaa, mä en ole oikeutettu saamaan kiinnostusta muuten. Tosin en mä tiedä, onko se tosta...ehkä mä törmään vaan sellaisiin pikkuvelihenkisiin miehiin, jotka on tottunut siihen, että joku muu hoitaa noi käytännön jutut.

Vierailija
25/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta olin erossa kolme kuukautta ns. välisuhteen takia.

ap

Vierailija
26/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pettää vaimoaan kanssasi,kiristää sinua kuvilla ja ottaa sinut väkisin, kuulostaa kusipäältä minusta.

Vai korvaako se kaiken jos herrasmies maksaa kuitenkin lounaasi?

Vierailija
27/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta olin erossa kolme kuukautta ns. välisuhteen takia.

ap

yksin on aika kaameaa. Nimim. kokemusta on.

mutta nyt sulla taitaa olla yksinäinen yö, kun ehdit tänne kirjoitella? Mä ihailen sun vahvuutta, osaat tosi viileähermoisesti ottaa kaikenmaailman kuittailijoiden jutut vastaan. Joogallakko tuollaiseen mielenhallintaa pääsee vai miten :D

Vierailija
28/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa herrasmies ei välttämättä ole sitä lopussa. Onneksi maailmassa on enemmän kuin yksi mies.

ap

joka pettää vaimoaan kanssasi,kiristää sinua kuvilla ja ottaa sinut väkisin, kuulostaa kusipäältä minusta. Vai korvaako se kaiken jos herrasmies maksaa kuitenkin lounaasi?

Vierailija
29/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meitä on taas kaksi juttelemassa sun, mä kiva miesprostituoituja jahtaava :D ja sit toi joka vähän ilkeästi kyseli tota "herrasmiesjuttua".

Pitäisikö meillä olla jotkut nimet, on muuten vähän jakomielisen oloista, kun sävyt vaihtuilee eikä tiedä mistä on kyse. Mä voin olla nimimerkki

2

Vierailija
30/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin häijysti kysyit tosta herramiehestä? Muutenkin ap:n keissi on herättänyt ihmeen paljon pahaa verta. Seurasin juttua aikoinaan mutta ei oikein auennut mikä siinä moni niin pisti kiehuttaa

2

Vierailija
31/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan kainalooni toisen ihmisen. Tyhjä sänky on jotenkin surullinen paikka. Ja muutenkin tietysti. Muta mieluummin yksin kuin kusipään kanssa.

Mulla on periaatteena käyttäytyä hyvin ja olla loukkaamatta ihmisiä. Kyllä mä usein mieleni silti pahoitan.

ap

josta olin erossa kolme kuukautta ns. välisuhteen takia. ap

yksin on aika kaameaa. Nimim. kokemusta on. mutta nyt sulla taitaa olla yksinäinen yö, kun ehdit tänne kirjoitella? Mä ihailen sun vahvuutta, osaat tosi viileähermoisesti ottaa kaikenmaailman kuittailijoiden jutut vastaan. Joogallakko tuollaiseen mielenhallintaa pääsee vai miten :D

Vierailija
32/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
33/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se viha kumpusi. Aika hurjaa nimittelyä, mm. huorittelua sain. Mutta ehkä joku sai purkaa paineitaan ja jaksoi kotona taas paremmin.

ap

niin häijysti kysyit tosta herramiehestä? Muutenkin ap:n keissi on herättänyt ihmeen paljon pahaa verta. Seurasin juttua aikoinaan mutta ei oikein auennut mikä siinä moni niin pisti kiehuttaa 2

Vierailija
34/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tunne tällaista palstajulkkista kuin Muru ollenkaan?

Mikä juttu tää on? Voisitko nostaa vaikka pari aloittamaasi ketjua niin tietämätönkin pääsisi kärryille. :)

Vierailija
35/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mua oisi mätkitty täällä niin kuin sua! Mä oon niin herccis ansaricucca. Sulla tosiaan on loistava itsetunto, pidä siitä kiinni.

Mun täytyy mennä nukkumaan nyt, mutta oli kiva jutskaa sun kanssa. Pörrää tosiaan jatkossakin täällä!

2

Vierailija
36/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sen verran, että tulin tänne keväällä pohdiskelemaan suhdettani miesystävääni, joka sitten paljastui naimisissa olevaksi. Suhde loppui sitten vähän takkuisesti. Mutta nyt elämä on taas ennallaan.

ap

kun en tunne tällaista palstajulkkista kuin Muru ollenkaan? Mikä juttu tää on? Voisitko nostaa vaikka pari aloittamaasi ketjua niin tietämätönkin pääsisi kärryille. :)

Vierailija
37/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä!

ap

jos mua oisi mätkitty täällä niin kuin sua! Mä oon niin herccis ansaricucca. Sulla tosiaan on loistava itsetunto, pidä siitä kiinni. Mun täytyy mennä nukkumaan nyt, mutta oli kiva jutskaa sun kanssa. Pörrää tosiaan jatkossakin täällä! 2

Vierailija
38/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta vihasta... että sua kohtaan jengi saattoi tuntea ihan puhdasta kateutta. Vaikutit nuorelta, kauniilta ja siltä että miehet haluaa sua. Sit sun tyyni tapa vastailla päälle, niin ihan mahdoton kombo monille.

Mä huomaan itsekin täällä vähän väliä suuttuvani monista jutuista siten, että keskusteluista vaan tulee mielikuva tietyn tyyppisestä ihmisestä ja sit raivoo ja väittelee sen kehittelemänsä olkiukon kanssa. MOni kehitti susta varmaan jonkun oman mielikuvansa ja vihasi sitä.

2

mut nyt buenos nozthes vai miten sen meni :D

Vierailija
39/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että susta tulee jotenkin mieleen sellaiset mimmit kun tuksu ja saana. Varmaan ihan fiksuja ihmisiä, mutta ärsyttäviä tyrkkyjä, vähän niin kun sinä murunen.

Alkuun tykkäsinkin susta ja tyylistäsi, mutta sitten kun aloit tehtailemaan näitä:minä täällä taas tyylisiä avauksia, alkoi ihan ärsyttämään, että taasko toi?

Tää tuntuu väärältä palstalta tollaseen minä, minä,minä, minä täällä taas.

Miks et ala kirjoittamaan vaikka blogia?

T: se 3:s

Vierailija
40/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koitan olla kiva, mutta eihän kaikki kaikista tykkää.

ap

tosta vihasta... että sua kohtaan jengi saattoi tuntea ihan puhdasta kateutta. Vaikutit nuorelta, kauniilta ja siltä että miehet haluaa sua. Sit sun tyyni tapa vastailla päälle, niin ihan mahdoton kombo monille. Mä huomaan itsekin täällä vähän väliä suuttuvani monista jutuista siten, että keskusteluista vaan tulee mielikuva tietyn tyyppisestä ihmisestä ja sit raivoo ja väittelee sen kehittelemänsä olkiukon kanssa. MOni kehitti susta varmaan jonkun oman mielikuvansa ja vihasi sitä. 2 mut nyt buenos nozthes vai miten sen meni :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän