Haluatko jutella mun kanssani hetkisen? Saatat muistaa mut vanhoista, pitkistä ketjuistani.
Kommentit (50)
voi olla että mulla on ollut aina huono itsetunto miesten kanssa. Ajatellut ehkä että mun pitää maksaa, mä en ole oikeutettu saamaan kiinnostusta muuten. Tosin en mä tiedä, onko se tosta...ehkä mä törmään vaan sellaisiin pikkuvelihenkisiin miehiin, jotka on tottunut siihen, että joku muu hoitaa noi käytännön jutut.
Herrasmies tarjoaa aina naiselle.
ap
voi olla että mulla on ollut aina huono itsetunto miesten kanssa. Ajatellut ehkä että mun pitää maksaa, mä en ole oikeutettu saamaan kiinnostusta muuten. Tosin en mä tiedä, onko se tosta...ehkä mä törmään vaan sellaisiin pikkuvelihenkisiin miehiin, jotka on tottunut siihen, että joku muu hoitaa noi käytännön jutut.
josta olin erossa kolme kuukautta ns. välisuhteen takia.
ap
hetkellä vai eleletkö sinkkuna?
joka pettää vaimoaan kanssasi,kiristää sinua kuvilla ja ottaa sinut väkisin, kuulostaa kusipäältä minusta.
Vai korvaako se kaiken jos herrasmies maksaa kuitenkin lounaasi?
josta olin erossa kolme kuukautta ns. välisuhteen takia.
ap
yksin on aika kaameaa. Nimim. kokemusta on.
mutta nyt sulla taitaa olla yksinäinen yö, kun ehdit tänne kirjoitella? Mä ihailen sun vahvuutta, osaat tosi viileähermoisesti ottaa kaikenmaailman kuittailijoiden jutut vastaan. Joogallakko tuollaiseen mielenhallintaa pääsee vai miten :D
Alussa herrasmies ei välttämättä ole sitä lopussa. Onneksi maailmassa on enemmän kuin yksi mies.
ap
joka pettää vaimoaan kanssasi,kiristää sinua kuvilla ja ottaa sinut väkisin, kuulostaa kusipäältä minusta. Vai korvaako se kaiken jos herrasmies maksaa kuitenkin lounaasi?
nyt meitä on taas kaksi juttelemassa sun, mä kiva miesprostituoituja jahtaava :D ja sit toi joka vähän ilkeästi kyseli tota "herrasmiesjuttua".
Pitäisikö meillä olla jotkut nimet, on muuten vähän jakomielisen oloista, kun sävyt vaihtuilee eikä tiedä mistä on kyse. Mä voin olla nimimerkki
2
niin häijysti kysyit tosta herramiehestä? Muutenkin ap:n keissi on herättänyt ihmeen paljon pahaa verta. Seurasin juttua aikoinaan mutta ei oikein auennut mikä siinä moni niin pisti kiehuttaa
2
Mäkin haluan kainalooni toisen ihmisen. Tyhjä sänky on jotenkin surullinen paikka. Ja muutenkin tietysti. Muta mieluummin yksin kuin kusipään kanssa.
Mulla on periaatteena käyttäytyä hyvin ja olla loukkaamatta ihmisiä. Kyllä mä usein mieleni silti pahoitan.
ap
josta olin erossa kolme kuukautta ns. välisuhteen takia. ap
yksin on aika kaameaa. Nimim. kokemusta on. mutta nyt sulla taitaa olla yksinäinen yö, kun ehdit tänne kirjoitella? Mä ihailen sun vahvuutta, osaat tosi viileähermoisesti ottaa kaikenmaailman kuittailijoiden jutut vastaan. Joogallakko tuollaiseen mielenhallintaa pääsee vai miten :D
mistä se viha kumpusi. Aika hurjaa nimittelyä, mm. huorittelua sain. Mutta ehkä joku sai purkaa paineitaan ja jaksoi kotona taas paremmin.
ap
niin häijysti kysyit tosta herramiehestä? Muutenkin ap:n keissi on herättänyt ihmeen paljon pahaa verta. Seurasin juttua aikoinaan mutta ei oikein auennut mikä siinä moni niin pisti kiehuttaa 2
kun en tunne tällaista palstajulkkista kuin Muru ollenkaan?
Mikä juttu tää on? Voisitko nostaa vaikka pari aloittamaasi ketjua niin tietämätönkin pääsisi kärryille. :)
jos mua oisi mätkitty täällä niin kuin sua! Mä oon niin herccis ansaricucca. Sulla tosiaan on loistava itsetunto, pidä siitä kiinni.
Mun täytyy mennä nukkumaan nyt, mutta oli kiva jutskaa sun kanssa. Pörrää tosiaan jatkossakin täällä!
2
Kerron sen verran, että tulin tänne keväällä pohdiskelemaan suhdettani miesystävääni, joka sitten paljastui naimisissa olevaksi. Suhde loppui sitten vähän takkuisesti. Mutta nyt elämä on taas ennallaan.
ap
kun en tunne tällaista palstajulkkista kuin Muru ollenkaan? Mikä juttu tää on? Voisitko nostaa vaikka pari aloittamaasi ketjua niin tietämätönkin pääsisi kärryille. :)
Hyvää yötä!
ap
jos mua oisi mätkitty täällä niin kuin sua! Mä oon niin herccis ansaricucca. Sulla tosiaan on loistava itsetunto, pidä siitä kiinni. Mun täytyy mennä nukkumaan nyt, mutta oli kiva jutskaa sun kanssa. Pörrää tosiaan jatkossakin täällä! 2
tosta vihasta... että sua kohtaan jengi saattoi tuntea ihan puhdasta kateutta. Vaikutit nuorelta, kauniilta ja siltä että miehet haluaa sua. Sit sun tyyni tapa vastailla päälle, niin ihan mahdoton kombo monille.
Mä huomaan itsekin täällä vähän väliä suuttuvani monista jutuista siten, että keskusteluista vaan tulee mielikuva tietyn tyyppisestä ihmisestä ja sit raivoo ja väittelee sen kehittelemänsä olkiukon kanssa. MOni kehitti susta varmaan jonkun oman mielikuvansa ja vihasi sitä.
2
mut nyt buenos nozthes vai miten sen meni :D
että susta tulee jotenkin mieleen sellaiset mimmit kun tuksu ja saana. Varmaan ihan fiksuja ihmisiä, mutta ärsyttäviä tyrkkyjä, vähän niin kun sinä murunen.
Alkuun tykkäsinkin susta ja tyylistäsi, mutta sitten kun aloit tehtailemaan näitä:minä täällä taas tyylisiä avauksia, alkoi ihan ärsyttämään, että taasko toi?
Tää tuntuu väärältä palstalta tollaseen minä, minä,minä, minä täällä taas.
Miks et ala kirjoittamaan vaikka blogia?
T: se 3:s
Kyllä mä koitan olla kiva, mutta eihän kaikki kaikista tykkää.
ap
tosta vihasta... että sua kohtaan jengi saattoi tuntea ihan puhdasta kateutta. Vaikutit nuorelta, kauniilta ja siltä että miehet haluaa sua. Sit sun tyyni tapa vastailla päälle, niin ihan mahdoton kombo monille. Mä huomaan itsekin täällä vähän väliä suuttuvani monista jutuista siten, että keskusteluista vaan tulee mielikuva tietyn tyyppisestä ihmisestä ja sit raivoo ja väittelee sen kehittelemänsä olkiukon kanssa. MOni kehitti susta varmaan jonkun oman mielikuvansa ja vihasi sitä. 2 mut nyt buenos nozthes vai miten sen meni :D
napataan suoraan edellisestä suhteesta, on kiire edetä nopeasti. Ikään kuin varmistellaan, että tämä on nyt sitten minun. Vaikka mä en kyllä ole oikea ihminen puhumaan kiirehtimisestä.
ap