Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
MIKÄ minua vaivaa?!
03.08.2012 |
Nyt ollu vaja viikon kurkussa sellanen sentin mittanen nirhauman näkönen naarmu. En tiettävästi ole sitä mihinkään raapassut. Että on tullut ihan itsestään. Ei ole kurkussa vaan tuola ihan ruokatorven puolella nielussa. Toisessa reunassa. Ei ole oikeetaan kipee mutta tunnen että jotain siellä on.
Onkohan mulle kehittymässä joku märkäpaise tai syöpä sinne....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No tuskin se nyt ihan syöpää sentään.
Onko nuhaa tai muuta?