Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tyytyväisiä omaan kesäänne tänä vuonna?

Vierailija
03.08.2012 |

Itsellä hieman ristiriitaiset fiilikset...aina on jotenkin odotukset "korkealla", toivoo hyviä ilmoja ja lämpöä...ollaan me reissuja tehty,mökkeilty ja oleiltu kotosallakin osan aikaa.

Vaan ahdistaa silti mieli,syksyn arki ja normikiireet. Ensi vko on vielä lomaa, joten mitäpä toisaalta purnaan...kai sitä, miten hirmuisen lyhyt täällä leveysasteilla kesä on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiri onkin ihmetellyt, miksei Jaana tänä vuonna valita kesäsäästä. Miksi valittaisin? Ei juurikaan hellepäiviä, ihanaisia vesisateita sopivasti, ei migreeniä, ei tuulettimia. Uinut olen joka päivä vähintään kerran.

Töitä on tänä kesänä riittänyt, rahaa on jäänyt säästöön ihan mukavasti. Pari viikonloppureissua on tullut tehtyä lasten ja miehen kanssa. Elokuun lopulla ajattelin pitää viikon verran lomaa.

Ihanaa kun pian on syksy ja sitten tulee lempi vuodenaikani, talvi!

Pari viime kesää oli kyllä niiiin järkkyjä, ettei kiitos sellaisia enää ikinä!!

Vierailija
2/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aikaa on ollut runsaasti, kai, mutta jotenkin nämä säät... tai jokin

viikonloppuna maalle, yritän siemailla luontoa

Vierailija
4/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tänä vuonna ollut kesää, eikä kyllä -lomaakaan.. :(

Vierailija
5/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne saaneeni riittävästi kesää että talven paino olisi poistunut harteilta. Olen ahdistunut ja masentunut, kuten olin talvellakin.

Joku voisi tietysti sanoa ettei aurinko masennusta paranna, mutta minun masennukseni ei kuitenkaan ole niin vakavaa laatua (pystyn nauttimaan joistakin mukavista asioista, kuten auringossa istumisesta) että olin optimistisella mielellä kesän parantavan vaikutuksen suhteen.

Vierailija
6/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satanut koko ajan vettä ja ollut niin kylmä ettei ole pienten lasten kanssa pystynyt olemaan rannalla kuin muutamana päivänä.

Elän auringosta ja tällaiset kesät ovat myrkkyä.

Vierailija
7/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä töissä ja töissä. Kesälomaa mulla on kaks päivää, ja neki elokuun lopulle. Kertaakaan en ole rannalle päässyt, saati aurinkoa ottanut.

Mikä kesä? Mikä helle? En oo nähny. Asiakkaat jaksaa kertoa kuinka ihana loma on ja kuinka hieno ilma siellä on. Voi kuinka hienoa - sille asiakkaalle.

Vierailija
8/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman alussa äiti kuoli ja oli aika paljon kaikkea järjesteltävää, mutta onneksi jäi vielä lomaa ihan rentoutumistakin varten. Säät on olleet hyvät. Niihin olen erityisen tyytyväinen. Teinityttöjen kanssa tehtiin hieno Tallinnan-reissu, johon sain uppoamaan rahaakin oikein mukavasti. Ja loman kruunasi keskiviikkoinen RHCP:n keikka. Mulle nuo rokkikeikat antaa aina hurjasti energiaa.

Vierailija
9/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei hellettä

- ei ahdistusta (vaikka yleensä lomalla on)

- tehtiin ulkomaanmatka (meille harvinaista)

- mies oli paljon lasten kanssa ja sain olla yksin

Vierailija
10/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva lämpö kerrankin Suomessa.

Kesäloma ollut 6 viikkoo, loppuu juuri mutta jatkuu vielä parin viikon sairiksella ja kesälomaakin silti vielä jäljellä.

Ja näin myös mun kaukana asuvaa 91-vuotiasta mummoani joka makaa sairaalavuoteella aivohalvauksen takia. Järki toimii mutta kroppa ei.

Vierailija
11/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin keväällä, että en aseta itselleni kesäodotuksia, joita yleensä mulla on. Yleensä ahdistun kesällä, jos en tee mielestäni tarpeeksi kaikkea mitä "pitäisi" tehdä.

Noh, nyt päätin, että jos ei aurinkoisella säällä huvita lähteä ulos niin en masennu jne.

Kävin lasten kanssa pitkällä reissulla kaukana kotoa. Se luonnollisesti piristi. Sitten olen ryypiskellyt kavereiden kanssa kun lapset ovat olleet isällään ja en ole ottanut stressiä. Juuri tänään mietin, että ekaa kertaa elämässä ei ahdista yhtään, vaikka tänään näytti vähän syksyltä ja se syksy sieltä oikeesti kohta tulee.

Ihana kesä. Tapasin mukavia uusia ihmisiä, vietin paljon aikaa lasteni kanssa, kavereiden kanssa tehty hauskoja juttuja.

Vierailija
12/19 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kesälle, ne vähän pilaavat kesää, mutta muuten ok.

Rakkaat ihmiset ja terveys.

Vierailija
13/19 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladataan kaikki odotukset?

Mä tykkään kaikista vuodenajoista. Ja aina voi lähteä matkalle lämpimään jos on ihan pakko päästä. Ei ne nyt niin kalliita ole.

Vierailija
14/19 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennetaan taloa ja sen vuoksi ei olla muuta tehty. Säätkin ovat olleet juuri sopivia, ei liian kuuma. Välillä on tietenkin tehnyt mieli lähteä käymään jossain muualla, mutta ensi kesänä sitten.

Vierailija
15/19 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kesän alussa löysin elämäni miehen. Huonoja säitä en edes huomannut ja toisaalta ne muutamat pari hyvää päivää tulikin sopivasti vietettyä rannalla ja mökillä. Syksyn ja arjen kiireet toki hieman ahdistavat, mutta nyt on niin levollinen ja onnellinen olo, että selviän kaikesta.

Vierailija
16/19 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Vihdoinkin lämpöä :D

Vierailija
17/19 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutsn sinne joku päivä kokonaan. Suomessa on aina liian kylmää ja ankeaa. Aurinko ja lämpö on minulle elinehto, ja sekä miehellä että minulla se parantaa oloa tosi paljon sairauksiemme vuoksi.

Vierailija
18/19 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitämään kaikista vuodenajoista, talvestakin, mutta syksystä nauttiminen edellyttää, että on saanut kokea kesän. Nyt tuntuu, että en ota syksyä innolla vastaan. Ei ole tullut sieluun sellaista kesän kokemista. Vieläköhän ehtisi? Jos olisi kauniita elokuun päiviä, ehkä voisi jotenkin duunata sellaisen kesän lämmön sisälleen.

Vierailija
19/19 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä missä kulloinkin olen oleskellut, kahtena päivänä on satanut. Olen saanut löhötä ja rentoutua ja myös matkustella, ei mitään valittamista.