Välit poikki äitiin
Ei kunnioita yhtään mun elämää vaan kaikki aina väärin mitä teen. Toki auttanutkin lapsen hoidossa mutta henkistä tukea ei saa. Yrittää määrätä kaikkien muiden elämää. Olen yh. No nyt oli taas tulossa meille,asuu 300km päässä. Olen ollut väsynyt enkä välttämättä jaksaisi joten sanoinkin etten halua hänen nyt tulevan. No äiti ilmoitti vaan että aikoo tulla. Mulla meni hermot täysin ja annoin sitten tulla kaiken ulos mikä viime vuosina kalvanut mun mieltä meidän suhteessa. Lopputulos välirikko.
Kommentit (6)
vaikka lopputulos oli välirikko. Ei sun mielipiteen yli ovi kävellä tuollaisessa asiassa.
Ja välirikotkin menevät aikanaan ohi. Ensi kerrall aäitisi osaa ottaa paremmin sun mielipiteen huomioon. Hyvin tehty!
vaikka lopputulos oli välirikko. Ei sun mielipiteen yli ovi kävellä tuollaisessa asiassa.
Ja välirikotkin menevät aikanaan ohi. Ensi kerrall aäitisi osaa ottaa paremmin sun mielipiteen huomioon. Hyvin tehty!
kyllä se on ihmisen luonne joka määrää onko välirikosta mitään hyötyä. Jotkut ei opi ikinä.
Äiti myös ohitti usein minut sellaisessakin tilanteessa jos komensin lasta tms.Asettui lapsen puolelle. Noita asioita aikanaan terapiassakin käsitelty, miten äitini käyttää valtaa. AP
kun välit äitiin menivät poikki n. 15 vuotta sitten. Vähän samanlaista, sain aina osakseni pelkkää arvostelua, en ikinä hyväksyntää mihinkään, ja puhuimme täysin eri kieltä. En ikinä tajunnut sitä ihmistä eikä se mua. Yhtään ei ole kaduttanut, en MISTÄÄN hinnasta ottaisi sitä takaisin elämääni nakertamaan itsetuntontoani. Sääli vaan että ekat 25 vuotta meni ennnen kuin tajusin, että voin paremmin ilman tota ihmistä. Suosittelen.
Juuri äiti ilmoitti ettei tule meille enää, kun meilllä kaikki on pielessä (en siis laita hänen mieleisiään verhoja, sohvakin on liian tumma, meillä on inhottavia koiria jotka ovat turhia, puutarhaakin hoidamme väärin..) Pelkkää valitusta.
Lapsia kyllä ottaisi luokseen, mutta en tiedä viitsinkö antaa, kun kävelee aina ylitseni lasten kanssa. Esimerkiksi jos sanon lapselle että noin kallista takkia en osta, valitsemme yhdessä halvemman, ja sanon äidillekin että tyttö sai juuri uuden takin, älä vain osta, niin satavarmasti ostaa sen kalliin. Vaikka sanon ettei saisi ostaaa.. Ja tätä tapahtuu joka kerta!!
Mietin että olisi ehkä parempi olla erillään :( En jaksa jatkuvaa haukkumista, mitätöimistä ja ylikävelyä. Lisäksi haukkui lasten aikana lasten olevan "outoja" kun minä olen niin huono vanhempi. :(
Täällä kans välit poikki, eikä edes kiinnosta niitä korjata, koska sama paskaa aina vain jatkuu ja jatkuu.