Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin Stockett Kathrynin kirjan Piiat

Vierailija
03.08.2012 |

ja se oli ihan mielettömän hyvä, ajatuksia herättävä, viihdyttävä, traaginen ja koominen. Ei tehny mieli laskea kirjaa käsistään kun olin aloittanut.

Suosittelen kaikille!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet vain toisinpäin.

Vierailija
2/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joululomalla. Tekisi mieli nähdä se elokuva, jokaon kirjan pohjalta tehty. Onkohan jo DVD:nä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös nähdä sen!

Kirja on ihan paras.

Vierailija
4/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihan hyvä, itselle vain ei kauheasti ajatuksia herättänyt. Ei ole elänyt tuollaisessa kulttuurissa palvelijoineen kaikkineen

Vierailija
5/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leffakaan surkea ole, mutta oikoo aika paljon.

Vierailija
6/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, aivan loistava. Nimet vain toisinpäin.[/i

Vierailija
7/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihan hyvä, itselle vain ei kauheasti ajatuksia herättänyt. Ei ole elänyt tuollaisessa kulttuurissa palvelijoineen kaikkineen

Eikö sinulle herätä ajatuksia mikään vieras, mistä luet? Luet mieluiten vain sinulle ennestään tutuista asioista?

Minulle parasta lukemisessa on juuri minulle vieraasta ja tuntemattomasta oppiminen ja niiden herättämät ajatukset.

Vierailija
8/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se ajattelu, että mustat ovat ihonvärinsä perusteella valkoisia huonompia ihmisiä.

Vierailija
9/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea sitä suomeksi, mutta mua jotenkin ärsytti se, enkä päässyt paria sivua pidemmälle!

Vierailija
10/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea sitä suomeksi, mutta mua jotenkin ärsytti se, enkä päässyt paria sivua pidemmälle!

Kääntäjä oli mielestäni onnistunut pilaaman kirjan.

Vierailija
11/11 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ärsytti ja juoni (tärkeä aihe) vesitetty lapsellisen opettavaiseksi. En ole kirjaa lukenut, mutta ei nyt ole kovin korkeat odotukset senkään suhteen, uskon kyllä että parempi kuin leffa, sitä tuskin voi alittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän