Luin Stockett Kathrynin kirjan Piiat
ja se oli ihan mielettömän hyvä, ajatuksia herättävä, viihdyttävä, traaginen ja koominen. Ei tehny mieli laskea kirjaa käsistään kun olin aloittanut.
Suosittelen kaikille!
Kommentit (11)
Luin joululomalla. Tekisi mieli nähdä se elokuva, jokaon kirjan pohjalta tehty. Onkohan jo DVD:nä?
Haluaisin myös nähdä sen!
Kirja on ihan paras.
Olihan se ihan hyvä, itselle vain ei kauheasti ajatuksia herättänyt. Ei ole elänyt tuollaisessa kulttuurissa palvelijoineen kaikkineen
Ei leffakaan surkea ole, mutta oikoo aika paljon.
Jep, aivan loistava. Nimet vain toisinpäin.[/i
Olihan se ihan hyvä, itselle vain ei kauheasti ajatuksia herättänyt. Ei ole elänyt tuollaisessa kulttuurissa palvelijoineen kaikkineen
Eikö sinulle herätä ajatuksia mikään vieras, mistä luet? Luet mieluiten vain sinulle ennestään tutuista asioista?
Minulle parasta lukemisessa on juuri minulle vieraasta ja tuntemattomasta oppiminen ja niiden herättämät ajatukset.
Tai se ajattelu, että mustat ovat ihonvärinsä perusteella valkoisia huonompia ihmisiä.
lukea sitä suomeksi, mutta mua jotenkin ärsytti se, enkä päässyt paria sivua pidemmälle!
lukea sitä suomeksi, mutta mua jotenkin ärsytti se, enkä päässyt paria sivua pidemmälle!
Kääntäjä oli mielestäni onnistunut pilaaman kirjan.
lähinnä ärsytti ja juoni (tärkeä aihe) vesitetty lapsellisen opettavaiseksi. En ole kirjaa lukenut, mutta ei nyt ole kovin korkeat odotukset senkään suhteen, uskon kyllä että parempi kuin leffa, sitä tuskin voi alittaa.
Nimet vain toisinpäin.