Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pienen vauvan äiti pääsee vihanhallintakurssille? Taas raivostuin

Vierailija
03.08.2012 |

pikkuiselle kun ei syönyt aamupuuroa. Tai en mä siihen suuttunu, kaikki alkoi siitä kun pikkuinen istuu vielä turvakaukalossa kun syö puuroa, ei pysy oikein kasassa vielä syöttiksessä. No sitten se alkoi työntämään puuroiseen suuhun varpaita ja sormia ja näin puuro levis pitkin turvaistuimen pehmusteita ja näin taas punaista (normaalisti mulla on iso lakana suojaamassa kaukaloa mutta nyt lakana pesukoneessa. Aloin pyyhkimään pehmusteita rätillä ja sitten syöttölusikka tippus kupista mun paidalle ja siitä edelleen lattialle sotkien oikein kunnolla.

Huusin vitut ja perkeleet, vauva pelästyi ja alkoi itkemään, mies tuli katsomaan mitä tapahtuu, aloin väkisin lappaamaan puurao itkevän lapsen suuhun kunne mies tuli ja käski mut ulos rauhoittumaan. MÄ OLIN NIIN VIHAINEN MIEHELLE JA PURKASIN SEN SITTEN VIATTOMAAN VAUVAAN. Voi että ottaa vieläkni päähän, mut silti mun tekis mieli välillä viiä toi lapsi jonnekin pois ettei tarttis ikinä enää nähdä.

Miten mä saan itseni rauhoitettua???? Mulla on hormoniehkäisy ja nää raivokohtaukset on alkaneet siitä, mutta pakko se on jollain ehkäisyllä olla. Tosin ei meillä kyllä seksiäkään ole kun olen kuin kokoajan joku helvetin perseeseen ammuttu karhu.

Mä niin en oo ansainnu mun perhettä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että se oli luonteeni, mutta kun vuosien käytön jälkeen lopetin, olin kuin eri ihminen. En suosittele niitä kenellekään.

Päivittäiset itku ja raivokohtaukset jäi heti pois kun jätti pillerit pois. Kyllä se oli lapsen etu, kerran sit joutui tekemään abortin, mut en ole koskaan enää myrkkyjä käyttänyt.

Vierailija
22/22 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lapsi saa aikaan ihan tajuttomia raivon tunteita. Tiiä sitten mikä syynä, väsymys, oman ajan puute, hormonit vai mikä.

Mut kysymys ohi aiheen: MIKSI teidän pitää syöttää sitä mustikkaa jos raivostuttaa, että se sotkee vielä pahemmin? Mikään laki ei sano, että sitä on syötävä!

Minä en antanut vauvalle mustikkaa ollenkaan, sain näin yhden raivon aiheen vähemmäksi. Lisäksi lapsella oli yksivuotiaaksi asti refluksi ja kaikki vaatteet olisivat olleet mustikkaoksennukssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi