Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille kateellinen olo joidenkin fb-päivityksistä?

Vierailija
02.08.2012 |

Mulle ainakin tulee. JOtkut osaavat kirjoittaa elämästään niin houkuttelevasti, että väkisinkin tulee ihan kateelliset tunnelmat :( Pitäisiköhän hankkia elämä???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt vielä kertaakaan päivitykseen joka saisi minut kateelliseksi.. Mitä tunnet elämästäsi puuttuvan, että sitä pitää kadehtia?

Vierailija
2/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asianosaisia. On minullakin ihan oikeaa elämää vaikken sitä hehkuta Facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska inhoan oman elämän kehuskelua ja suitsutusta

Vierailija
4/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuvat kaikkea ihanaa mitä heille tapahtuu.

ap

Vierailija
5/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollekin tulee kateellinen olo. Kyllä jotkut kaverit kirjoittavat sellaisia asioita, että periaatteessa voisi kuvitella että joku ehkä kadehtis, mutta rehellisesti sanottuna en kadehdi. Ehkä mulla menee tarpeeksi hyvin sitten itsellä niissä asioissa mistä siellä päivitellään? En osaa sanoa syytä.

Vierailija
6/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika helppoa on antaa todella vetävä kuva omasta elämästään.

Mulle on jokunen joskus sanonut olevansa kateellinen mun fb-päivitysten perusteella, mutta se on harhaa mitä siinä näkyy. On tosi helppo lähettää kuva ja postaus silloin kun jotain tapahtuu ja saada se näyttämään ja kuulostamaan siltä, että se olisi jotenkin tosi erikoista.

Vierailija
7/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koskaan kirjoita matkoistamme, saatan kirjoittaa matkan päältä että perillä turvallisesti tms.mutta en koskaan "ranskan matka varattu, ens viikolla milanoon" tms. Käyn harvoin muutenkin fbssa

Vierailija
8/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koskaan kirjoita matkoistamme, saatan kirjoittaa matkan päältä että perillä turvallisesti tms.mutta en koskaan "ranskan matka varattu, ens viikolla milanoon" tms. Käyn harvoin muutenkin fbssa

Vierailija
9/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisesti vaan jatkuvasti kaikkea hyvää ja ihanaa, niillä on synkkiä asioita taustalla joista ei voi kertoa. Mielummin pitää kulissia yllä ja elää jatkuvaa mukamas pumpulia.

Ne jotka kertoo päivän pahoista tapahtumista tai negatiivisistä tunteistkin joskus, on niitä aitoja ja niitä ihmisiä minä arvostan ja ihailen. He ovat voimakkaita eivätkä ajattele että joku saattaisi pitää heikkona jos tunnustaa että on tullut huudettua lapsilleen lähes koko päivän tms.

Mä tykkään aitoudesta, niiden jatkuvien hehkutuspäivitysten ohi yleensä rullaan lukematta.

Vierailija
10/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHkä mulla on itsetunnossa vikaa, kun koen helposti oman elämäni harmaaksi. Piilotin juuri yhden tällaisen fiilistelijän itseltäni

ap

Vierailija
11/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rankan salitreenin jälkeen oli ihana tulla kotiin, mies ja lapset oli laittaneet iltapalan valmiiksi. Nyt lastenhuoneesta kuuluu tuhinaa, minä miehen kainalossa tunnelmoimassa ja lasi punaviiniä seurana - Elmämä on ihanaa

Vierailija
12/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oon huomannut että niitä päivityksiä usein liioitellaan. Ja kyllä se aika hyvin pilaa kaikkien fiilikset kun ollaan jossain yhteisellä retkellä tms ja toinen vaan istuu koko ajan älypuhelin kourassa päivittämässä faboon, miten ihanaa on olla luonnon helmassa rakkaiden kanssa ja syödä mansikoita.

Eniten mä kadehdin kauniita ihmisiä, joilla on ystäviä ja jotka vaikuttaa onnellisilta. Mä elän huonossa suhteessa onnettomana ja ilman ystäviä.

Vierailija
13/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäkin kahdehdin, jos jonkun mies tekee jotain kotona ja hemmottelee, kun omani ei tee muuta kuin käskyttää minua.

Vierailija
14/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rankan salitreenin jälkeen oli ihana tulla kotiin, mies ja lapset oli laittaneet iltapalan valmiiksi. Nyt lastenhuoneesta kuuluu tuhinaa, minä miehen kainalossa tunnelmoimassa ja lasi punaviiniä seurana - Elämä on ihanaa

Siellä se nainen istuu miehensä vieressä/kainalossa puhelin kädessä ja facebookkaa. Mies katsoo formulaa ja miettii unille lähtöä.

Kuulostaa ihanalta kun sen kirjoittaa hyvin, mutta kun kurkkaa verhon taa, on siellä yhtä tavallista kuin omassa kodissa.

Kaikki vaan ei jaksa romantisoida omaa elämäänsä ja päivittää jatkuvasti sitä sosiaaliseen mediaan.

Vierailija
15/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en näe mitään syytä kadehtia.. tosin en kadehdi ihmisiä muutenkaan. Ja ei, elämäni ei ole täydellistä.. mutta siinä on yksi täydellinen ihminen ja siksi elämä on hyvää.

Vierailija
16/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rankan salitreenin jälkeen oli ihana tulla kotiin, mies ja lapset oli laittaneet iltapalan valmiiksi. Nyt lastenhuoneesta kuuluu tuhinaa, minä miehen kainalossa tunnelmoimassa ja lasi punaviiniä seurana - Elmämä on ihanaa

Totuus: Salilla repesi housut, kotona oli kauhea kaaos kotiin tullessa. Mies oli laittanut lapsille raskalaiset uuniin ja sotkenut koko keittiön. Lapset nukahtaneet vaatteet päällä sohvalle ja äiti juo vielä viiniä ja herää aamulla krapulassa vituuntuneena.

Vierailija
17/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku lähtee lomalle jonnekin ihanaan paikkaan, varsinkin kun itse olisi loman ja matkan tarpeessa, saattaa pieni kateuden poikanen nostaa päätään :) mutta ei siis negatiivisessa mielessä.

Ei noista toisten statuksista kannata kauheasti välittää, oikeasti. Harva kai niitä paskoja juttuja kirjoittaa, varsinkaan ne jotka päivittävät statuksiaan usein eikä niissä ole muuta kuin sateenkaaria, yksisarvisia ja pullantuoksua päälle!

:)

Vierailija
18/18 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittele fb:hen, että ihana mies teki sitä ja tätä. Kahdella kaverilla ja yhdellä työkaverilla törppömiehet (eivät siivoa, vain pakottamalla hoitavat lapsia, aina omissa harrastuksissaan). No, voitte arvata, päivittävätkö nämä naiset aina, jos mies on tehnyt jotain ekstraa!

FB:ssa ei todellakaan saa oikeaa kuvaa ihmisen elämästä. Turha sen perusteella on kadehtia.

Minuakin muuten naurattaa ne, jotka puhelimella päivittävät jostain metsäretkeltä, romanttiselta illalliselta tms. Tosi läsnäolevaa!

Enkä nyt yritä väittää, että oma elämä olisi täydellistä, vaan että älkää muodostako kuvaa ihmisistä FB:n perusteellla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme