Lapseni on päiväkodissa, ja siellä oli miespuolinen ohjaaja
halunnut leikkiä lapseni kanssa kotileikkejä. Oli haulunnut että mun tyttö on äiti ja hän on isä. Mistä tällainen kertoo?
Kommentit (14)
Siitä, että ohjaaja on leikkinyt lasten kanssa. Mistä sen pitäisi kertoa, ap?
tekee työtään. Hyvä aloituksen aihe :D
Lapseni oli kerran kolmistaan päiväkodissa kahden mieshoitajan kanssa, vuoropäiväkodeissa kun on välillä hiljaista. OMG!!!
Tärkeä aihe.
Nyt tajusin, että mun pojallani on 4, NELJÄ naista hoitajina päiväkotiryhmässä !
Nyt sen vasta tajusin, kaikkien näiden 3 vuoden jälkeen. Lähden heti hakemaan hänet päiväkodista pois, vaikken tiedä, onko enää mitään pelastettavissa :(
näin kun mieshoitaja NAPPASI POIKANI SYLIIN ja heijasi siinä ilmassa. En tajunnut silloin vielä mitään mutta nyt koko kuvio kirkastui mulle. Mihin soitan? Poliisille, päivähoidon sihteerille vai mihin? POikani on 4-vuotias...
Olen usein seurannut vierestä kun hän on leikkinyt kampaajaa lasten kanssa, tai silittänyt ja halannut lapsia, tai leikkinyt olevansa lasten kanssa tee-kutsuilla.
Nyt on kyllä todella kamala olo kun olen antanut tämän jatkua, enkä ole tehnyt asialle mitään.
Lapsilla varmasti traumoja.
Meilläkin on lapsella oman ryhmän hoitajana mies. Hän on opettanut poikia ja tyttöjäkin keräämään kiviä, keppejä yms. ja ovat rakentaneet kaarnaveneitä yms. Onko tämä huolestuttavaa erityisesti tyttöjen osalta? Pojat oppii keppien keruun geeneissä. Nämä on niin isoja jo, että sylissä en ole kovin usein nähnyt, mutta pienempien ryhmän lapsia pitää kyllä sylissäkin.
Keppi on fallinen symboli ja lisäksi tuollaiseen liittyy hygieniaongelmiakin.
Ideoita?