Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tein juuri raskaustestin

Vierailija
02.08.2012 |

ja plussaa näytti. Vuoden yrittämisen jälkeen. Mulla alkaa syyskuussa vuoden määräaikainen työsopimus unelmaduunissa.

Olo on aika sekava. En osaa oikein iloita tästä, koska tuntuu että kusetan tulevaa työnantajaani ja että mun työelämä on ihan menetetty. Oon jo 30 vuotta ja ei tätä lastentekoa vois oikeestaan enää lykätä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saamassa jotain paljon yhtä työpaikkaa tärkeämpää. Onnea!

työstä saadun palkan varaan lasketaan elämässä kaikki muu.

perseaukisena et vaan pysty tulemaan toimeen ja elättämään lapsiasi!

Vierailija
2/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sitä työtä mieti, teet minkä ehdit:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mietin vain aikaa äitiysloman jälkeen.. Olen tehnyt koko elämäni pätkätöitä ja tässä työssä olisi hyvät mahdollisuudet vakinaiseen työhön. Toivon vakituista työtä miltei yhtä paljon kun lasta. Ja en usko että on toivoa vakinaistamisesta keväällä kun huhtikuussa näyttää tuo laskettu aika olevan.

Naisen elämä on joskus.. Iha sanoinkuvaamattoman vaikeaa. Hassuinta on, että eka kerta kun emme yrittäneet tulla raskaaksi vaan välttelimme yhdyntää ovulaation aikaan.

Olo on ihan hömelö.

ap

Vierailija
4/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hölmöltä kertoa työnantajalle mitään vielä kun edellinen raskauskin meni kesken.

Vierailija
5/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tsempistä.. kait tämä tästä iloksi muuttuu..

-ap

Vierailija
7/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti työjuttuja! Eikö ole ihanaa että tulee vauva.. töitä ehdit sitten tehdä vaikka kuinka kun lapsi on isompi.

Vierailija
8/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat hommasi niin kauan kuin pystyt.

Olen itse ollut tilanteessa, jossa pomo alkoi puhumaan tulevasta syksystä ja että on kaavaillut mua vakkari paikalle. Kysyi kiinnostustani asiaan.. Mietin hetken ja vastasin silloin, että jos kaikki menee niinkuin pitää, niin en ole käytettävissä, koska olen jo silloin mammalomalla. Mulla ainakin tuleva lapsi meni töiden edellä (olin aika alussa siis tuolloin kun asiaa minulta kysyttiin).. Ja kummasti on taas töitä löytynyt kun on ollut tarvetta. Joten ota vaan ihan rennosti ja nauti tulevasta vauvasta

Vierailija
9/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ vai perhe. jos jälkimmäinen, niin sikiö pussiin ja uraa kohti.

Mika

Vierailija
10/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne isot elämänmuutokset mietityttää ja pelottaakin. Eikä kaikki aina mene suunnitelmien mukaan. Mutta vauva on ihana asia! Itsellä ainakin työelämän merkitys elämässä väheni kovasti lapsen tultua.

Vierailija
11/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän allekirjoitin työsopimuksen ennenkuin edes olin raskaana (kk sitten).

Taidanpa vaan mennä reippaasti töihin ja olla niinkuin normaalisti. Mutta vähän omaatuntoa nipistelee. Joku kilttityttö syndrooma mulla, en tiedä.

Abortti ei käynyt mielessänikään, tilanne on vain jotenkin ironinen. Kun on yrittänyt saada lasta ja tän tulevan duunin myötä päätin jäähdyttää yrittämisen muutamaksi hetkeksi.

ap

Vierailija
12/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan hoidat duunisi hyvin. Voihan olla että sinut vakinaistetaan raskaudestasi huolimatta. Niin minulle kävi. Menin määräaikaisena, tuli paikka auki jota hain. Työsopimusta kirjoittaessa kerroin olevani raskaana. Nyt olen palailemassa hoitovapaalta töihin.

Vierailija
13/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin noi kaikki epäröinnit kuuluu asiaan. Tulin raskaaksi yritettyämme esikoista 1,5v, ja vaikka olin itkenyt monet kerrat lapsettomuutta ja keskenmenoa, olin silti paniikissa plussan jälkeen.

Sama tunne on vallannut joka lapsen kohdalla. Nyt odotan kolmatta, ja kyllä tämänkin toivotun plussatestin jälkeen iski pieni kauhu.

Hyvin se menee, ja työt on vain työtä. Lapsi on paljon tärkeämpi asia. (ainakin minulle)

Vierailija
14/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työstä saadun palkan varaan lasketaan elämässä kaikki muu.

perseaukisena et vaan pysty tulemaan toimeen ja elättämään lapsiasi!