Lisää olympiaselityksiä suomalaisilta: villasukka kurkussa
Kommentit (35)
"menkää itse yrittämään"- kommentteja. Miksi minun pitäisi sinne mennä uiskentelemaan. En ole urheilija enkä sellaiseksi pyrkimässä, en uhraa elämääni harjoittelemiseen enkä kinua siihen myöskään apurahoja tai sponsoreita. Minulla on ihan oma ammatti ja työ, minkä yritän tehdä mahdollisimman hyvin ja sitä myös pomoni vaatii. Heidän työnsä on urheilla ja edustaa maataan olympialaisissa, jos sinne on valittu. Vuodesta toiseen ollaan opintomatkoilla ja pupu menee pöksyyn heti alkuerässä/-karsinnassa. Ja ah, silti ollaan niiiin tyytyväisiä.
"menkää itse yrittämään"- kommentteja. Miksi minun pitäisi sinne mennä uiskentelemaan. En ole urheilija enkä sellaiseksi pyrkimässä, en uhraa elämääni harjoittelemiseen enkä kinua siihen myöskään apurahoja tai sponsoreita. Minulla on ihan oma ammatti ja työ, minkä yritän tehdä mahdollisimman hyvin ja sitä myös pomoni vaatii. Heidän työnsä on urheilla ja edustaa maataan olympialaisissa, jos sinne on valittu. Vuodesta toiseen ollaan opintomatkoilla ja pupu menee pöksyyn heti alkuerässä/-karsinnassa. Ja ah, silti ollaan niiiin tyytyväisiä.
Turha kitistä siitä mitä ei itse ole valmis sitten yrittämään. Miksi vaadit muilta sitä mitä et ole valmis tekemään. Anna heidän rauhassa olla urheilijoita. ja tee sinä rauhassa työsi. En usko niidenkään niin nauttivan ainaisesta huomioinnista.
sitten naureskelevat ja ylen toimittajat vielä taputtelevat niitä harteille, huhhuijaa.
Kun ruotsalainen putosi mitaleilta, hän ITKI kiukusta ja pettymyksestä. Toinen taas kirosi ja itki. He ovat pettyneitä itseensä, mitä nämä tyytyväiset suomalaiset ns. urheilijat ovat? Käyvät näyttämässä naamansa karsinnoissa tai muuten vain perseilemässä siellä ja taas on apurahat taattu seuraavaksi pariksi vuodeksi!
Totisesti nyt tarvitaan Mika Kojonkoskea avuksi uudistamaan huippu-urheilun kulttuuria Suomessa!
tai televisiossa koko maailman nähden? Tai menet kaupungille itkeä vollottamana. Ja taas on palkkarahat taattu.
tai televisiossa koko maailman nähden? Tai menet kaupungille itkeä vollottamana. Ja taas on palkkarahat taattu.
mistä niin päättelet?
Vaikka kuinka on urheilija ja käy vaikka olympia kilpailuissa, ei se mun mielestäni silti tarkoita sitä, että sun pitää koko elämäsi antaa suomalaisille tolloille.
Veronmaksajien rahojen tuhlausta. Jos uimari oli jo viikko sitten flunssassa, olsii jättänyt menemättä koko kisoihin, olisi säästynyt nekin rahat.
Vikaa on kyllä Suomen valintasysteemissäkin. Miksi ihmeessä sinne pitää lähettää kilpailijoita joilla ei ole edes teoriassa mitään mahdollisuutta menestyä. En tarkoita että pitäisi saada mitali, mutta kyllä edes puolenvälin yläpuolelle pitäisi päästä. Uimarit esimerkiksi eivät ole edes päässeet alkueriä pidemmälle, surkeaa. Jenna Laukkanenko se mahtoi olla kun jäi kolmanneksi viimeiseksi uinnissa.
Kumma että muiden maiden urheilijat voivat menestyä ensikertalaisina olympialaisissa, mutta suomalaiset tarvitsevat oppimatkan eivätkä siltikään menesty.
Kumma että muiden maiden urheilijat voivat menestyä ensikertalaisina olympialaisissa, mutta suomalaiset tarvitsevat oppimatkan eivätkä siltikään menesty.
onhan tuo painijoiden casekin ihan vitsi
Pistesijoja vastaan voitaisiin palkita sitten oikeat urheilijat.
Kyllä nyt olympialaisiin Suomea edustamaan lähetetyiltä urheilijoilta SAA ja PITÄÄ vaatia tuloksia.
ei uskoisi teidän olevan aikuisia ihmisiä.!!! Jos ranne on murtunut, ei ole yleiskunto romahtanut, mutta jos on viikon mittainen flunssa, on varmasti yleiskuntokin romahtanut jonkin verran ainakin.!
veden kauhomiseen juuri tarvitaan. Ihme selittelija olet, ettet ole itse Olympiaurheilija?
nuorille urheilijoillekaan ja lapsille. Hekotellen voi mennä vähän yrittämään jotain yrityksen tapaista, pääasia on sitten lepuuttaa kisakylässä ja bongata "oikeita urheilijoita" ja päästä samaan kuvaan.
Olette kyllä ihan uskomattomia. Mistä sitä arvokisakokemusta saa, jos ei lähetetä yrittämään ja "säästetään verorahoja"? Varmaan olisitte tyytyväisiä, jos kaikki Suomen urheilijat pysyisivät maan rajojen sisällä ja kilpailisivat vain maakuntasarjoissa. :-)
Olette kyllä ihan uskomattomia. Mistä sitä arvokisakokemusta saa, jos ei lähetetä yrittämään ja "säästetään verorahoja"? Varmaan olisitte tyytyväisiä, jos kaikki Suomen urheilijat pysyisivät maan rajojen sisällä ja kilpailisivat vain maakuntasarjoissa. :-)
Minusta olisi viisasta lähettää vain sellaisia urheilijoita, joilla on mahdollisuutta olla muutakin kuin vain hännänhuippuja. Miksi ihmeessä pitää käydä kalliilla hankkimassa kokemusta, kun kilpailla voi muuallakin. Jos jo etukäteen tiedetään, että joku ei pärjää kansainälisissä kisoissa niin voi todellakin pysyä kotimaassa.
No kai jokainen haluaa uida tärkeissä kisoissa joihin on koko kauden valmistautunut.