Jotenki vaa ärsyttää ihan älyttömästi ku mies lähti pikkujouluihin ja
mä jäin lasten kanssa himaan.... ja sitte vielä pöllönä menin ja näytin sen, naama norsunv***, ja nyt harmittaa...
Kommentit (11)
meilläkin on mies juhlimassa ja minä kahden lapsen kanssa kotosalla. :) Ei minua vaan rassaa yhtään.
mutta lapsi on kovassa flunssassa ja mies se meni tänään ja peru oman paikkansa,vaikka sanoin,että pärjään kyllä kotona,että menee vaan pitää hauskaa.
Mutta kuulema ei osaa pitää hauskaa,kun on huoli lapsen voinnista.
Minä neljän lapsen kanssa kotona. Mitäpä tuosta. Vien lapset ajoissa nukkumaan ja nautiskelen rauhallisesta illasta sitten. Niitä tuleekin tässä muutama; mis kun lähtee jenkkeihin muutamaksi viikoksi sunnuntaina.
Ennen vedin aina pultit, nyttemmin patistelen sitä menemään jos jahkailee. Nautin kun saan olla lasten kanssa.
joku tämmöinen erikoinen ilta ja tehdään myös jotain erikoisempaa. Viime viikolla kun minä olin pikkujouluissa, isä leipoi 4 ja 1.5 vuotiaan kanssa. Erikoiseksi teki se, että yleensä minä leivon lasten kanssa.
Ja ensi viikolla kun on miehen pikkujoulut, olen luvannut, että tehdään jotain kivaa naposteltavaa ja katsotaan joku elokuva (elokuva sitten kun pienempi on jo nukkumassa)
Miksi kaikki asiat pitää kääntään aina niin negatiiviseksi?
ja meikä himassa kolmen lapsen kanssa (6v,5v ja 2vko). Eilen vedin ihan hirveet kilarit ja tapeltiin puoleen yöhön, mutta tänään paljon parempi fiilis. Me leivotaan lasten kanssa mokkapaloja :P
Etkö voisi laittaa miehellesi tekstaria, jossa pyydät anteeksi, ja käsket pitämään hauskaa ja vielä lupaisit, ettet tekstaa enää. Tulisi molemmille parempi mieli!
Ensin tehdään ne kakarat ja ollaan niin superäitiä että! Sitten ei yhtä iltaa pärjätä ilman, että mies on pitämässä kädestä kiinni!
Hankkikaa elämä ja jos ette osaa, niin antakaa muiden edes nauttia omastaan!
kiva olla yksin kolmen alle 4v lapsen kanssa ja mies juhlimassa...