Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aviomies on pettänyt ja nyt tunnustaa että kiusaus mennä huoriin

Vierailija
02.08.2012 |

Venäjällä on ollut hyvin lähellä.

Mitä sanot?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potku munille ja mies ulos talosta ja ero vireille. Sen jälkeen mies on vapaa menemään minne vain.

Vierailija
2/8 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi omistaa, ja jos noin kovaa tekee mieli, niin en olisi esteenä. En tosin huoramiehen kanssa pysty tai halua elää. Eli vapauttaisin miehen ja jatkaisin elämääni omaan suuntaani. Adios vaan! Yksinkertaista ja rauhallista, tosi asioiden tunnustamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun valintani ei silloin ole kyseinen mies. Otan itsekin vapauden tulla ja mennä. Toivottavasti se sopii miehelle.

Vierailija
4/8 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkisit munille? sehän on herkkäalue..samakun se että miehesi kouraisi pimppii ja ottas munasarjat matkaa sieltä?

Vierailija
5/8 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi joskus huorissa. Se oli totaalisen kuvottava ajatus itselleni, vaikka hän kuinka sitä katuikin. Hän oli aina nimenomaan painottanut minulle että arvostaa minussa todella paljon sitä että olen hyvä ja kunniallinen nainen. Tuntui todella pahalta kun sai tietää että hän oli pettänyt minua todella halvan ja kuluneen naisen kanssa.

Vierailija
6/8 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli aina nimenomaan painottanut minulle että arvostaa minussa todella paljon sitä että olen hyvä ja kunniallinen nainen.

Eihän kukaan tuollaisia kehuja puolisolleen anna, jos ei ole vertailukohtana vastapuoli. Huora ja Madonna, nääs.

Vierailija
7/8 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että muista käyttää kumia. Jos miestä houkuttaa vieras pillu aina joskus, niin mitä sitten? Ei se sitä tarkoita, että olisi ero edessä tai että rakkaus ja kunnioitus loppuisi. Pitäisikö minun sitoa se jotenkin makaamaan pelkästään minun kanssani seuraavat 60 vuotta? Herrajumala, naikoon ketä tahtoo, kunhan ei tartuta minuun tauteja.

Vierailija
8/8 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli aina nimenomaan painottanut minulle että arvostaa minussa todella paljon sitä että olen hyvä ja kunniallinen nainen.

Eihän kukaan tuollaisia kehuja puolisolleen anna, jos ei ole vertailukohtana vastapuoli. Huora ja Madonna, nääs.

Itselläni on kyllä jonkinnäköinen tutka jonka avulla dumppaan aina ne miehet joiden kanssa en usko rakkaudessa onnistuvani. Kokemus on osoittanut kyllä sen että heti jos mies alkaa puhumaan siitä kuinka ei ole halukas seksiin koska kunnioittaa naisia, niin kellot alkavat soimaan ja suhde päättyy heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän