Millä painoindeksillä lihakset näkyvät?
Kommentit (11)
rasvaprosentti merkkaa. Sekä se, missä rasva on. Esim. mulla oli näkyvä sikspäkki jo rasvaprossalla 23. Toisilla pitää mennä alle 20. Jos rasva kertyy pääasiassa mahaan, niin silloin saa mennä aika alas, että näkyy.
Nyt mulla on noin 20 ja ihan selvästi näkyy lihakset reisissä, käsivarsissa ja vatsassa. Tosin sellaiseen kunnon erottuvuuteen vaadittaisiin vielä alempi, mutta tällä kunnolla näkymisellä tarkoitan sitä, että vaikka en näytä huippu-urheilijalta, ei-treenaavakin näkee, että treenaan.
Bmi on 20.
mulla näkyy selkeästi reisi- ja pohjelihakset, myös käsivarsissa näkyy että olen tehnyt muutakin kuin sohvalla maannut ja BMI minulla on 27.
mulla näkyy selkeästi reisi- ja pohjelihakset, myös käsivarsissa näkyy että olen tehnyt muutakin kuin sohvalla maannut ja BMI minulla on 27.
rasvat oli? Ei toi indeksi vaikuta lihasten näkymiseen..
Nyt raskauden jälkeen kymmeniä kilojen jälkeen kun BMI 32 voin sanoa että lihaksissa näkyy rajaa.
Lihaksia voi kasvattaa ja ne näkyy kun hoikistuu.
Tosi outoa liikuntaa jollain jos rasvaa vaan 20 ja siitä ei näe lihakset. Vois ehkä miettiä miten liikkuu?
Mulla:
rasva% 21
BMI 25
paino 67kg/167cm
Ja kroppa timmi kuin mikä- sikspäkki näkyy, reidet, hauis, olat-kaikki.
Eli ei se BMI kerro sulle yhtään mitään, rasvaprosentti kertoo.
oikein hyvin, ystävän bmi 32 ja huomattavasti lihaksikkaampi kuin minä - ja näkyy myös. Läskiksi en sanoisi mistään hinnasta
Lihakset näkyy kun niitä treenaa, laiha on vain laiha ilman lihaksia samoin kuin lihava on lihava ja lihaksikas on lihaksikas:D
Tosi outoa liikuntaa jollain jos rasvaa vaan 20 ja siitä ei näe lihakset. Vois ehkä miettiä miten liikkuu?
sanottiin?
Tarkalleen siis jotain 26,7 on se indeksi eli palstan mukaan olen törkee ihravalas. Tällä ihravalaalla näkyy sixpack, erottuvat reisi, pohje ja pakaralihakset, sekä selkeät ylävartalon lihakset, eli jauis, ojentaja, olkavarret, epäkkäät. Selkälihaksetkin erottuu mutta ei ihan täydellisen hyvin.
Mulla on ystävä jolla bmi 20 ja ei tasan tarkkaan erotu lihakset, kun ei niitä ole. Itse treenaan 8-10h viikossa.
Että sellainen ihravalas, jolle av palstalla kommentoisödaan että "laihduta senkin siiderilortto kasa". Av tietää!
Enemmähän se rasvaprosentista riippuu.
Mulla BMI 19, eikä hirveästi lihasta näy. Onkohan sitä edes? No toki esim. pohkeissa huomaa hyvin, vatsalla taas ei ollenkaan. Käsivarret on suht kiinteät ja hoikat...
esimerkiksi kehonrakentajien painoindeksihän on todella korkea (tyylin yli 30) suuren lihasmassan vuoksi.