Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa vaan, että oon kylmä ja huono lapsi, mutta toivoisin täydestä sydämestä että äiti kuolis.

Vierailija
01.08.2012 |

Äiti sairastaa alzheimerin tautia. Tauti etenee vauhdilla. Kaikenlaisia muitakin vaivoja on tässä viimeisen kolmen vuoden aikana ilmaantunut.

Äiti ei ole enää mun äiti, vaan joku muu. Tai mun äiti välillä kurkistaa jostain, mutta se kauhea alzheimer-mummo on enemmän ja enemmän voitolla.

Mä toivoisin, että äiti pääsis pois. Silloin kun se kauhea alzheimer-mummo ei ole vallalla, nään että äitikin kärsii.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa ollaan täälläkin kohta.

Vierailija
2/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini myös vakavasti sairas, haluaisi itsekin pois, on jo useasti yrittänyt itsemurhaa. Kärsii kovasti joka päivä. Ymmärrän sinua, itsekin toivon äitini pois menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin toivoisin kenelle tahansa että kuolisi ennekuin Alzheimer tai dementia etenee liian pitkälle.

Vierailija
4/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo ole ihan inhimillistä,ettei halua että rakas ihminen kärsii!

Vierailija
5/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että kuitenkin olet äitisi tukena. Ei ole helppoa. Siunausta sinulle!

Vierailija
6/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itsestäni tuon kylmän lapsen, kun äiti ei ole enää äiti. Äitini sairasti vaikeaa syöpää, taisteltuaan vuosia, se paska eteni aivoihin, ja äidistä tuli aivan eri ihminen, olen varma ettei enää itsekkään tiennyt kuka on. Onneksi tuo paha vaihe kesti vain vajaan kuukauden, ja äiti pääsi pois. Haluan muistaa äitini ainoastaan ennen tuota viimeistä vaihetta.

Vierailija
7/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella helpottunut , kun isä vihdoin pääsi pois siitä painajaisesta. Surutyötä olen pystynyt tekemään vasta nyt pikkuhiljaa, alkuun vaan kävin mielessäni läpi niitä viimeisten vuosien kamalia hetkiä. Nykyään osaan jo muistella isää sellaisena kun hän terveenä oli.

Voimia sinulle. Ihan hyvä lapsi olet.