Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä neuvoksi?

01.08.2012 |

Olen 24 vuotias ja kuudennella viikolla raskaana. Noin viikko sitten olotilani muuttui oudoksi. En tiedä liittyykö mitenkään raskauteen, mutta siis oireina on ollut pientä huimausta, joka hieman pahenee iltaa kohden. Tämä huimaus on sellaista et ku seisoo tai tekee jotain niin alkaa päässä heittää ja tuntuu et tasapaino hiukan heittää. Eka neuvola on ensi viikolla ja olen jo ajatellut et vois mahdollisesti johtua alhaisesta hemoglobiinista tai verenpaineesta. Arvauskeskuksessa en haluais ylimääräisiä käydä ku tänä vuonna ne ei siellä ole mua osannu auttaa kuin migreenissä, ja uskokaa pois, olen siellä muutamaa asiaa käynyt kysymässä.... Ehdotuksia mitä voisin alkaa selvittämään, kun ilmeisesti tarvitsee tietää tarpeensa aika tarkkaan että lääkärit mitään jaksavat tehdä....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmät huimauksen syyt: alhainen verenpaine (raskauden aikana verenpaine laskee, on alimmillaan raskauden puolessa välissä), alhainen hemoglobin (laskee myös raskausaikana), korvaperäinen huimaus (eiliity raskauteen mutta on yleistä), aivoverenkiertohäiriö (on muitakin oireita kuin huimaus ja suht harvinainen nuorilla naisilla)

Vierailija
2/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmät huimauksen syyt: alhainen verenpaine (raskauden aikana verenpaine laskee, on alimmillaan raskauden puolessa välissä), alhainen hemoglobin (laskee myös raskausaikana), korvaperäinen huimaus (eiliity raskauteen mutta on yleistä), aivoverenkiertohäiriö (on muitakin oireita kuin huimaus ja suht harvinainen nuorilla naisilla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen verenpaine voisi olla, jos huimaa. Muista syödä kunnolla.

Vierailija
4/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tosissani ylipuhua kätilöä, että sain ajan rvko 14:lle.