Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suomalais äitien herkkyys keuhkoamiselle tummien lasten läheisyydessä

Vierailija
22.07.2012 |

on se vaan kumma juttu kuinka herkästi suomalais äidit vaahtoavat jos lähistöllä on tumma lapsi.

Sattui nimittäin keilahallissa, että suomalais äidin poika istui keskellä kulkuväylää laittamassa kenkiä jalkaan. Oma poikani 4v. juoksi hänen ylitseen ja samalla hänen jalkansa osui suomalais pojan jalkoihin.

Oma poikani melkein kaatui mutta jatkoi juoksuaan keilahalliin pysähtymättä.

Sanoin tyypilliseen suomalaiseen tapaan, että -Oho!

Ja olin juuri aikeissani ojentaa omaa poikaani toisen yli hyppäämisestä.

En ollut nähnyt tilannetta hyvin, mutta ymmärsin, että vika oli minun pojassani ja ajattelin käskyttää poikani takaisin pyytämään anteeksi. Ja selittää, että kiertää ihminen jos on kulkuväylällä.

Mutta! En edes kerinnyt! Suomalais äiti suu vaahdossa huusi omalle pojalleen, että

EI OLLUT KYLLÄ SUN VIKA!!! jne.

Tottahan minä ymmärsin että ei ollut hänen poikansa vika mutta en sitten uskaltanut huutaa omaa lastani takaisin, koska äiti oli selvästi niin kiihdyksissä, että tilanne olisi varmaan vain pahentunut jos olisin kutsunut lapseni takaisin.

Siis ihmetyttää kun sattuuhan noita kompastumisia ja kömmähdyksiä lapsille. Aina innoissaan olevat pojat eivät katso eteensä, varsinkaan 4v.

Jos lapseni olisi ollut perus suomalaisen näköinen äiti olisi vain kommentoinut, että voi hassuli sentään mikä höpönassu. Upsista kun tuo minun poikani oli tuossa edessä.

Nyt kun lapseni oli väriltään vähän tummempi, äiti oli heti piikit pystyssä. Ja siis huutamassa! :O Häh?

Onko suomalaiset kaikki jotenkin mielisairaita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä tummaa lasta, enkä kyllä voi olla sun kanssa samaa mieltä.

Toki vanhempien joukkoon mahtuu monenmoisia, mutta kyllä pääsääntöisesti vanhemmat suhtautuu samoin väriin katsomatta.

Vierailija
2/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä peräpohjolasta oli kys. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä kone herjasi, että vääääääärin. Inhoan niitä punaisia katkoviivoja sanojen alla

Vierailija
4/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Vierailija
5/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että tummaihoisten lasten vanhemmat on yliherkkiä. Kaikki, mitä tapahtuu, tapahtuu siksi että lapsesi on tumma. Ja me muut sitten ollaan rasistisia kompastelijoita tai tielläistuvia.

Vierailija
6/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Suomessa törmää mielenvikaiseen käyttäytymiseen koko ajan

Vierailija
7/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vaan kumma juttu kuinka herkästi suomalais äidit vaahtoavat jos lähistöllä on tumma lapsi.

Sattui nimittäin keilahallissa, että suomalais äidin poika istui keskellä kulkuväylää laittamassa kenkiä jalkaan. Oma poikani 4v. juoksi hänen ylitseen ja samalla hänen jalkansa osui suomalais pojan jalkoihin.

Oma poikani melkein kaatui mutta jatkoi juoksuaan keilahalliin pysähtymättä.

Sanoin tyypilliseen suomalaiseen tapaan, että -Oho!

Ja olin juuri aikeissani ojentaa omaa poikaani toisen yli hyppäämisestä.

En ollut nähnyt tilannetta hyvin, mutta ymmärsin, että vika oli minun pojassani ja ajattelin käskyttää poikani takaisin pyytämään anteeksi. Ja selittää, että kiertää ihminen jos on kulkuväylällä.

Mutta! En edes kerinnyt! Suomalais äiti suu vaahdossa huusi omalle pojalleen, että

EI OLLUT KYLLÄ SUN VIKA!!! jne.

Tottahan minä ymmärsin että ei ollut hänen poikansa vika mutta en sitten uskaltanut huutaa omaa lastani takaisin, koska äiti oli selvästi niin kiihdyksissä, että tilanne olisi varmaan vain pahentunut jos olisin kutsunut lapseni takaisin.

Siis ihmetyttää kun sattuuhan noita kompastumisia ja kömmähdyksiä lapsille. Aina innoissaan olevat pojat eivät katso eteensä, varsinkaan 4v.

Jos lapseni olisi ollut perus suomalaisen näköinen äiti olisi vain kommentoinut, että voi hassuli sentään mikä höpönassu. Upsista kun tuo minun poikani oli tuossa edessä.

Nyt kun lapseni oli väriltään vähän tummempi, äiti oli heti piikit pystyssä. Ja siis huutamassa! :O Häh?

Onko suomalaiset kaikki jotenkin mielisairaita?

Vierailija
8/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä perusteella olet Suomeen päässyt asumaan? Tuskin ainakaan olet ammattisi tai korkean koulutuksesi perusteella. Sinua on ilmeisesti Suomen puolesta autettu, ja nyt olet täällä herjaamassa suomalaisia mielisairaiksi. Ole hyvä, ja poistu takaisin, sinne mistä olet tullutkin. Keilahalleja voit ehkä jäädä paitsi, mutta olisihan sinulla oma, luku- ja kirjoitustaidoton kansasi ympärillä.

Vierailija
9/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ongelma taitaa olla oman lapsesi väristä.Puhut suomalaisista ja ulkomaalaisista.Minkä maalainen sinun poikasi on?

Vierailija
10/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että tummaihoisten lasten vanhemmat on yliherkkiä. Kaikki, mitä tapahtuu, tapahtuu siksi että lapsesi on tumma. Ja me muut sitten ollaan rasistisia kompastelijoita tai tielläistuvia.

ja mä olisin hänen asemassaan paljon herkempi. Kyllä hän on saanut kuulla kaikenlaista huorittelua sun muuta. Kerran oltiin yhdessä reissussa, ja huoltoaseman pöydässä joku mies vaahtosi PIENELLE LAPSELLEEN neekereistä. Lapsen isä ei muuten ole afrikkalainen vaan aasialainen, mutta mistäs sen ulkopuolinen tietää, lapsi on joka tapauksessa tumma. Ai että mulla nousi savu korvista.

Vierailija
11/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä perusteella olet Suomeen päässyt asumaan? Tuskin ainakaan olet ammattisi tai korkean koulutuksesi perusteella. Sinua on ilmeisesti Suomen puolesta autettu, ja nyt olet täällä herjaamassa suomalaisia mielisairaiksi. Ole hyvä, ja poistu takaisin, sinne mistä olet tullutkin. Keilahalleja voit ehkä jäädä paitsi, mutta olisihan sinulla oma, luku- ja kirjoitustaidoton kansasi ympärillä.

- ohis

Vierailija
12/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ohis

katsos, ap saattaa olla suomalainen ruma läski, jota kukaan suomalainen ei ole susotunut panemaan. ainut vaihtoehto on ollut mennä rukoilemaan, että edes joku mutiainen huolisi sen sänkyynsä, jotta saisi kakaran.

kieltä toisista ihmisistä? Millaisia henkisiä ongelmia sulla on, kun puhut noin rumasti?

Vierailija
13/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ohis

katsos, ap saattaa olla suomalainen ruma läski, jota kukaan suomalainen ei ole susotunut panemaan. ainut vaihtoehto on ollut mennä rukoilemaan, että edes joku mutiainen huolisi sen sänkyynsä, jotta saisi kakaran.

kieltä toisista ihmisistä? Millaisia henkisiä ongelmia sulla on, kun puhut noin rumasti?

Vierailija
14/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti olis ollut paljon suomalaisia miehiä ottajina ihan jonoksi asti mutta en huolinut. En halunut suomalaisten mielisairaita geenejä lapsilleni.

Meillä on ihan kiva ja positiivissävytteinen avioliitto mutiais mieheni kanssa. Kukaan suomalainen depressiivinen jurrikka ei olisi koskaan voinut pitää minua näin tyydytettynä

Vierailija
15/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ohis

- ohis

oletpa herkkä:)

että inhottaa, kun joku puhuu tuolla tavalla kanssaihmisistään, niin joo, olen varmaan sitten herkkä. Mä en vaan pysty käsittää tuollaista vihaa. Mitä siitä mahtaa seurata?

Vierailija
16/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti olis ollut paljon suomalaisia miehiä ottajina ihan jonoksi asti mutta en huolinut. En halunut suomalaisten mielisairaita geenejä lapsilleni.

Meillä on ihan kiva ja positiivissävytteinen avioliitto mutiais mieheni kanssa. Kukaan suomalainen depressiivinen jurrikka ei olisi koskaan voinut pitää minua näin tyydytettynä

Vierailija
17/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et kelpaa sen sijaa kenellekään. Et suomalaisille etkä ulkomaalaisille

Vierailija
18/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se nainen huusi, huusi sentään omalle pojalleen ei sulle tai lapsellesi.

En kyllä ymmärrä, mistä kiihdyit noin kovasti.

Vierailija
19/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa törmää mielenvikaiseen käyttäytymiseen koko ajan

Tässäkin ketjussa muutama esimerkki ;)

Vierailija
20/30 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan nappaa yhtään onko jossain tummia vai vaaleita lapsia.