Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihoexperttejä? Mulla on aina ollut rasvainen iho

Vierailija
01.08.2012 |

kiiltelee, isot huokoset, näppyjä.

Nyt yön jälkeen nenänpielissä ja leuassa kuivunutta "karstaa" hilsettä tms? Leukaan varsinkin kerääntyy ja kun karstan irroittaa, on iho alta aika punainen ja kutisee kovasti. Samalla ihohuokoset on "hävinneet" eli niitä ei erota.

Kortisonia olen ajoittain käyttänyt parina iltana, jolloin paranee hetkeksi, mutta 3-4 viikon jälkeen tulee uudestaan.

Mikähän tuohon voisi olla syynä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko koitanut pestä ihosi esim kerran päivässä mein base suolalla, sekoita sitä puhdistusmaitoon

Vierailija
2/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainenkin iho voi olla pintakuiva. Voi olla myös palanut, atopiaa?

Jos ei helpota niin kävisin ehkä kosmetologilla tai ihotauyilääkärillä näyttämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainenkin iho voi olla pintakuiva. Voi olla myös palanut, atopiaa? Jos ei helpota niin kävisin ehkä kosmetologilla tai ihotauyilääkärillä näyttämässä.

mulla on rasvainen iho, mutta pintakuiva, ja kesällä kun saa aurinkoa, on iho jonkin aikaa hyvä, sitten tulee tätä ap:n kuvailemaa ongelmaa.

Illalla puhdistan hyvin ja laitan paksua rasvaa suupieliin.

Vierailija
4/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.saltlife.fi/epages/Kaupat.mobile/?ObjectPath=/Shops/Suola/Pr…

Kastele ja hiero käsiin, käsistä kasvoihin, anna vaikuttaa pari minuuttia ja huuhtele.

Yöksi perusvoidetta ja bepanthenia kuiviin kohtiin. Ei kasvovesiä tai muita turhuuksia.

Ihan huippu ja tosi riittoisa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan