Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri, petikaveri vai molempia?

Vierailija
01.08.2012 |

No niin, nyt sekin on tieteellisesti todistettu. Naisen ja miehen ystävyys ei tavallisesti onnistu, koska mies haluaa jossakin vaiheessa ystävyyden lisäksi pillua. Itselläni on naisena myös tuota tukevia kokemuksia. Olisin halunnut olla ystävä, mutta mies pilasi koko jutun pyrkimällä lopulta housuihini. Oletteko samaa mieltä vai onko päinvastaisia kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt sekin on tieteellisesti todistettu. Naisen ja miehen ystävyys ei tavallisesti onnistu, koska mies haluaa jossakin vaiheessa ystävyyden lisäksi pillua. Itselläni on naisena myös tuota tukevia kokemuksia. Olisin halunnut olla ystävä, mutta mies pilasi koko jutun pyrkimällä lopulta housuihini. Oletteko samaa mieltä vai onko päinvastaisia kokemuksia?

Meitähän on moneen junaan.

Olen mies enkä ole käynyt vieraissa, sillä rakkaimpani on ollut ja tulee olemaan se oikea.

Tämä siksi kun me sekstailemme usein.

Eikä ole maistunut puulta ja harrastamme vaikka mitä itse yhdynnän lisäksi.

Minulla on naisia jotka ovat ystäviäni, tosin eräät naiset ovat vokotellut minua mutta en ole sortunut kun pieneen flirttiin.

Olen siis yhden naisen mies.

Vierailija
2/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksen kanssa. Vaikka en itse olekaan pettänyt vaimoani enkä tule koskaan pettämäänkään. Mutta se mitä yritän sanoa on että lähes tulkoon jokainen nainen joka niin sanotusti "kilpailee vaimoni kanssa" käväisee mielessä hetkellisesti seksuaalisesti. En tarkoita että kulli nousee pystyyn joka kerta vaan sitä että esteettiset avut katsotaan nopeasti läpi ja mielessä vilahtaa ajatus "mitäs jos". Se jää sitten siihen. Eli ymmärrän hyvin mistä tutkimustuloksissa puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä ole käynyt vieraissa.

Minulla on naisia jotka ovat ystäviäni, tosin eräät naiset ovat vokotellut minua mutta en ole sortunut kun pieneen flirttiin.

Olen siis yhden naisen mies.

Voit olla yhden naisen mies, mutta seksuaalinen "väreily" naisen ja miehen välillä estää tavallisesti puhtaat ystävyyssuhteet ja nimenomaan yleensä miehen taholta.

Vierailija
4/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaimon lisäksi myös pari pikkuystävää. Me naidaan ihan ystävien kesken vaan, ei siinä sen kummempaa ole. Ihan turha erotella ystävyyttä ja naimista.

Vierailija
5/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voin vakuuttaa että kyllä nainen ja mies voi olla vaan ystäviä ja toisaalta esim mies ja mies voi kokeilla seksuaalisuuttaan.

Itselläni oli sellainen kiva kesäinen juttu joka alkoi työkuvioissa hyvällä yhteisymmärryksellä mutta hiljakseen ajautui halauksien kautta pettingiin ja muuhun kevyempään. Oli kyllä syvää ystävyyttä, muttei rakkautta kuitenkaan. Kukaan siinä ei varsinaisesti tainnut kenenkään housuihin pyrkiä mutta tietty on hänelle varmaan helpompaa ajatella niin ettei tarvi omaa vastuutaan asiassa miettiä.

No aikaa myöden on ollu koko joukko kollegoita ja muuten ystäviä naisissa. Se on aina siitä kahden ihmisen kemiasta kiinni.

Vierailija
6/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja paras ystäväni ikinä on mies. Hän on homo. Ihanaa, kun tietää, että ystävyys tosiaan voi pysyä vain ystävyytenä eikä siihen missään vaiheessa sotketa seksiä. Meilllä on usein ihania ja syvällisiä keskusteluja, joissa ruodimme elämäämme tai otamme kantaa maailman tapahtumiin. Jos elämä potkii päähän, niin ystäväni olkapää ja lohduttavat sanat ovat tarvittaessa aina käytettävissäni ja sama tietysti myös toisin päin.

Vierailija
7/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön parasta ystävää voi pitää käsilaukussa ja se jaksaa lohduttaa pitkään. Siitä on valtavasti iloa.

Vierailija
8/11 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa.

Jos miehella ja naisella synkkaa hyvin ja ollaan ystäviä ja

a) ollaan sinkkuja, niin kyllähän siinä on suuri riski, että mies jossakin vaiheessa huomaa ihastuneensa naiseen. Mites se menikään, hyvä puoliso on myös paras ystävä.

b) jos mies on onnellisessa parisuhteessa niin ystävävyys on aivan mahdollista. Itsellä yksi pysyvimpiä ystävyyssuhteista on naisihmisen kanssa, mutta nyt ollaan enemmän perhetuttuja, kun tämä ystävänainen meni "pilalle" lasten tulon jälkeen. Uskomatonta miten 100% järkevästä ihmisestä voi tulla sellainen mammahössö. Toisaalta eipä yhteinen kevytkännäyskään ole onnistunut varmaan 10 vuoteen.

Vierailija
9/11 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen ja minulla on hyvä ystävyyssuhde naimisissa olevaan mieheen. Harrastamme joskus seksiä kesenämme, mutta se ei ole mitenkään huonontanut ystävyyttämme ja seksi välillämme on vain seksiä eikä sitä ole säännöllisesti tapaamistemme yhteydessä. Se on kuin yya-sopimus välillämme. Kun jompikumpi satttuu olemaan puutteessa niin ystävä auttaa.

Tästä kaikesta huolimatta ei tulisi mieleenikään jättää miestäni ja alkaa seurustelemaan ystäväni kanssa. Välillämme ei siis ole sen sortin rakkautta.

Vierailija
10/11 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka seksikaveri ei voisi olla myös ystävä?

Vierailija
11/11 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa eri mieltä!!mulla naisena muutama miespuolinen ystävä ja voisin kuvitella,et kyl seksi heidän kanssaan pilaisi kuvion...

silti olen oman mieheni kanssa myös ystävä!se on minusta eri asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi