Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hullu ohjeistaa lapsensa karvojen poistoon?

Vierailija
01.08.2012 |

Parissa ketjussa sanoivat, että kertovat kyllä lapselleen/teinilleen miten alapääsiisteys toimii naisilla eli ostaa terät jotta LAPSI voi ajaa karvat kun ne kasvavat.

Siis mitä viddua!!

Jos on itse aivopesty niin pitää lapselle syöttää samaa "paskatietoa"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko myös käsivarsikarvat ajella?

Vaan jokainen ajelee just ne karvat kuin haluaa. Jännä kun se on joillekin todella suuri ongelma :)

Vierailija
22/26 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jokainen ajelee just ne karvat kuin haluaa. Jännä kun se on joillekin todella suuri ongelma :)

Ajelen kainalot ja sääret. Nyt huomasin, että käsivarsissa on melko tuuheat karvat. Ennen en ole kiinnittänyt niihin mitään huomiota. Pitääpa alkaa tarkkailemaan muiden ihmisten käsivarsia.

Ajeletteko siis muutkin käsivarsikarvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöäni ajelemasta vitivalkoisia haiveniaan sääristä.

Kavereilla on paljon enemmän ja tummempaa karvoitusta (jota ajelevat), mutta tyttäreni voisi rauhassa olla ylpeä "luonnonkauniista", harvinaisen karvattomista sääristään.

mutta lopulta sitten ostin sheiverin tytölle kun ne haivenetkin kuulemma näkyy liikaa kavereiden mielestä

Vierailija
24/26 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kainalot ja sääret. Nyt huomasin, että käsivarsissa on melko tuuheat karvat. Ennen en ole kiinnittänyt niihin mitään huomiota. Pitääpa alkaa tarkkailemaan muiden ihmisten käsivarsia.

Ajeletteko siis muutkin käsivarsikarvoja?

en minä ainakaan enkä tiedä ketään muutakaan

Vierailija
25/26 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kohdalla, en ajele mutta keväällä t-paitakauden alkaessa leikkkaan saksilla kertaalleen. Kasvavat talven aikana helposti melko pitkiksi. En halua sänkeä niin en ajele, kapeateräisillä saksilla saa varovasti siistittyä.

Vierailija
26/26 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä opastin jo aiemmin 11-vuotiasta tytärtäni kainalokarvojen ajoon.

Ja nyt hiljattain myös kerroin, "että jotkut sheivaavat alapäänsä kokonaan, mutta minusta aikuisella naisella kuuluu olla karvat. Niitä kuitenkin voi olla ihan kiva hieman leikata, tai ajaa vähän etteivät pursua alushousujen reunoista ulos."

On nimittäin sen verran runsas karvoitus, että ei taida uimapuvussa enää kohta pysyä..

Lapsi kyllä on varmaan huomannut, etten itse ajele kumpiakaan, joten tehköön johtopäätöksensä itse.