Olen parturi-kampaaja, haluatko kysyä jotain?:)
Kommentit (33)
Mulla on aika pitkä (yli olkapäille) tukka, jossa on permis enää latvoissa. Latvoista otettiin 15cm pois, mutta edelleen on niin huonossa kunnossa ettei kaupan kestoväri tartu. Kevytväri tarttuu kyllä. Mutta haluaisin jotain väriä ja raitoja mutta uskallanko mennä kampaajalle jos väri kuluu heti pois ja suostuukohan kukaan tälle pehkolle tehdä mitään? Kiitos. Ja hoito ja arkikampaus vinkkejä otetaan vastaan!
Onkohan oikea ratkaisu? Pienestä pitäen vain halunnut tuota.
pitkien hiuksien leikkaus ja väri 166e!
Sika hinta mun mielestä, eli mikä siinä oikeen maksaa? ja mikä siinä pitkässä hiuksessa nimenomaan on niin kallista?
Miksette te kampaajat suosittele ja myy asiakkaillenne kotihoitotuotteita? Se nostaa helposti kuukausiansioitasi 25-40 %
Olemme pieniä yrittäjiä, joten ei saada niin paljoa alennusta tukusta eli meidän täytyy myydä tuotteet kalliimmalla kuin isot parturi-kampaaja ketjut, jotka pystyvät ostamaan tukusta kerralla isot satsit hyvien alennuksien kera, joten kuluttajat ostavat tuotteet mielummin muualta.
Jos myyt 30e maksavan tuotteen, jossa on hyvä kate, jää sinulle käteen 50 %. Kolme tuotetta päivässä tekee lisäansiota 45e, reilu 200e viikossa.
Jos saisit isot alet, möisit tuotteita, joissa kate on joka tapauksessa huono. Näin ollen joutuisit myymään 4-6 kpl tuotteita, joista saisit yhteensä 15e katetta.
Yrittäjä, joka ei välitä liikevaihdosta eikä euroista vaan tekee töitä harrastuksena, on ollut mulle aina mysteeri.
Terv. samainen edustaja
Olen 76 vuotta vanha ja tahan asti minulla ei ole monta harmaata hiusta. Ei ollu yhtaan kun olin 70. Onko se tavallista Suomalaisissa?
Se on ollut kiusallista kun ihmiset aina sanoivat etta valehtelen siita ja varitan tukkani,
Aune.
'kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita', pitääköhän tämmöinen paikkansa?
Olen kuullut että voi pilata kätensä tuossa työssä.
Mulla on paksut ja runsaat hiukset, nyt pituutta on lapaluihin asti. Mietin tässä että kun menen ensi kuussa leikkuttamaan näihin uuden mallin, niin onko ihan typerä ajatus että kiellän parturia ohentamasta hiuksia?
Jotenkin olen vain päätynyt siihen että se ohentaminen tekee hiuksistani huonommat, helpommin katkeilevat ja helpommin kuivuvat.
Ajattelin että jos hiusmallin leikkaisi rikottuna, niin se antaisi rakennetta hiuksiini, ilman sitä ohentamista.
Olin jo aikeissa kysyä samaa kuin no. 34, mutta
kysynpä: Annatko ......kuitin?
Vähän riippuu minkälainen väri ja leikkaus ja missä päin...
Hinta sisältää yleensä ajan, paljon menee värimassaa sun muut kiinteät kulut, (kouluttaakohan kampaaja säännöllisesti itsensä?), nykyään on värejä jotka maksavat enemmän kampaajalle kuten uusi Wellan illumina. Paljonkohan lyhyvien väri ja leik maksaa.. Voihan se maksaa vaikka 130e. Jos pitkiin tehdään raidatkin vielä niin aikaa ja väriä menee reilusti.. Kaikki maksaa, mutta tässä työssä ei pääse rikastuun.
Myydäänhän me tuotteita ja suositellaan jne, mutta kun ne ostavat paljon kaupasta, netistä... Nykyään kun tuolla tv:ssä mainostetaan kaupan tuotteita. Kampaajien kanssa yhteistyössä kehitelty.. Osa luulee, että kaupan Wella on sama kuin kampaamon. Osa edustajistakin on yhtiä persreikiä.. "miksi sulla on tuota ja tuota aineta hyllyssä, kyllä meidän tuote on parempaa". Miksei me voida "taistella" kaupan tuotteita vastaan.
Eiköhän rikkominen, ohentaminen, keventäminen, hapsottaminen jne ole vähän sama. Toki kaikille hiuksille se ei sovi tai se pitää tehdä oikein.
Edellinen vastaus tähän.