Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysiset tuntemukset ennen yhdynnässä saatua orgasmia?

Vierailija
31.07.2012 |

Olen saanut emätin yhdynnässä orgasmin vain kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla niin, että olin itse päällä. Tuntemus oli todella voimakas, tajunnanräjäyttävä suoraan sanoen. Monin kerroin voimakkaampi kuin klitoris orgasmi. Mutta ongelma yhdynnässä saamiselle on seuraava:

Ensin tulee alapäähän tosi outo poltteleva tunne (mikä ei mielestäni ole kovin mukava...) ja jos sen antaa vain jatkua ja jatkua (eli antaa siis yhdynnän vain jatkua), alkaa tuntua todella ikävää tunnetta, melkein kuin lievää kipua (todella voimakasta paineen tunnetta) ja orgasmi tulee vasta kun tuota kipua on kestäny aikansa. Nykyään en halua edes mennä noin pitkälle, sillä nuo edeltävät lähes kivuliaat tuntemukset ovat niin epämiellyttäviä. Endometrioosia minulla ei pitäisi olla mikä voisi vaikuttaa.

Kiinnostaisi kuulla, ovatko nuo kyseiset fyysiset tuntemukset kuitenkin normaaleja, joita ei tulisi pelätä? Nyt nimittäin aina tulee pieni pelokas olo ja olen tyytynyt klitorisorkkuihin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee yhdynnässä aina lähellä orgasmia kakkahätä, kun Tauno panee minua peräaukkoon. Kiusallista. Pelkään tuhrivani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan