Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla enää kaunis 38-vuotiaasta eteenpäin?

Vierailija
31.07.2012 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis joku leikelty julkkis?

Vierailija
22/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä Puerto Ricosta.

Näyttelee tv-sarjassa Kosto.

-7-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita on täällä jenkeissä.

Huvittavaa että otatte aina esimerkiksi "tyylikkäästä vanhenemisesta" jonkun rikkaan amerikkalaisnäyttelijän.

Vierailija
24/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei ainakaan siinä mielesäs ole rikas leikelty jenkkibimbo.

Ja ylläripylläri heti tähän ketjuun eksyi joku "mukajenkkilästä":DD

joita on täällä jenkeissä.

Huvittavaa että otatte aina esimerkiksi "tyylikkäästä vanhenemisesta" jonkun rikkaan amerikkalaisnäyttelijän.

Vierailija
25/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://samanthahoffman.blogspot.fi/2010/11/movie-review-morning-glory.h…

Ja toki tämäkin on amerikkalaistähti, on vaan helpompi linkitellä näitä kuin omia tuttaviaan.

Vierailija
26/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhenevia ihmisiä jos toinen on käsittelemätön ja toinen leikelty ja pumpattu täytee soosseja.

Vierailija
27/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytti just jotain 43 ja on mun mielestä superkaunis.

n36

Vierailija
28/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset sanoo päivittäin että mä olen maailman kaunein äiti, ikää 45.

Vierailija
29/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei muutu sellaiseksi tantaksi. Joistakin naisista tulee tätimäisiä jo 30 vuotiaana. Se on aika paljon elämänilosta ja asenteesta kiinni.

Vierailija
30/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäikäinen nainen sitten voi olla kaunis? Vai ovatko vain miehet kauniita? Kovin suhteellista se on.

Vierailija
31/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylässä meillä kotona useamman vuoden tauon jälkeen ja luuli että olen vaihtanut nuorempaan eukkoon. Enpä ole, sama muija ollut jo 20v mutta paranee vaan vanhetessaan.

Vierailija
32/35 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotiaana muutama viikko sitten :)omasta mielestäni en ole juurikaan muuttunut (no joo ihan niin timmi kroppa ei ole enää kuin ennen kolmea raskautta)Ihan nätti silti edelleen!

Kyllä se on kuule ihan kiinni siitä miten itsestäsi huolehdit ja miten pukeudut jne...

t.Maiju 38v

Vierailija
33/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ja ruma nainen on ruma aina. Ei se iästä ole kiinni. Kauniit ihmiset myös vanhenevat kauniisti, heistä tulee tyylikkään näköisiä. Tietenkin se, miten kohtelee itseään, vaikuttaa aika tavalla elli jos hoivaa ja pitää huolta itsestään, säilyy kauniina hamaan loppuun asti.

Naisten vihaajat ovat tietysti eri mieltä mutta se heille sallittakoon, onnettomia ihmisiä kun ovat.

Vierailija
34/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai nainen voi olla kaunis vaikka 80 vuotiaana. Kysehän on siitä miltä näyttää siinä omassa ikäryhmässään, pitääkö itsestään huolta, osaako tuoda parhaat puolensa esiin jne.

Ihan älytöntä verrata 20 vuotiasta 40 vuotiaaseen ja miettiä kumpi on kauniimpi. Yksilöitähän me kaikki ollaan ja jokainen meistä vanhenee.

Ihmisessä on kyllä jotain vialla, jos ei pysty hyväksymään omaa ja muiden ikääntymistä.

Hassua myös miettiä, kiinnostaako miehiä yli 40 vuotiaat naiset. Vastaus: joitakin kiinnostaa, toisia ei. 20 vuotiaan miehen näkökulmasta seksikäs 40 v. voi olla kuuma milf, 60 vuotiaan miehen näkökulmasta vielä nuori tyttönen.

Vierailija
35/35 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoni, 86-v., on kaunis. Äitini, 62-v. ei ole kolmeenkymmeneen vuoteen ollut kaunis vaan viinan pöhöttämä turpelo. Minä 36-v., en ole koskaan ollut mikään kaunotar mutta en ole myöskään vielä rupsahtanut tai lihonnut. Katsotaan, mitä tapahtuu kahden vuoden päästä, kun tuo maaginen 38 vuoden rajapyykki on ylitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi