Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nää tekosyyt, ettei muka voisi käyttää korkokenkiä...

Vierailija
31.07.2012 |

Varsinkin lyhyille ihmisille korkokenkien pitäisi olla melkeinpä pakolliset, jos on vielä HIEMAN ylimääräistä massaa (läskitapit on kaiken avun ulkopuolella, sori)

Ärsyttää, kun eräs tuttavani ei voi muka käyttää korkoja polviensa takia :) Höpönhöpö, ei ne korot polviin vaikuta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole löytänyt korkokenkiä, joissa jalkoja ei alkaisi särkeä. Olen kokeillut kaikkea mahdollista kalliista halpoihin merkkeihin.

Korkokengät ovat jaloille äärimmäisen epäterveelliset ylipäätään, joten en taida menettää toisaalta paljoa, paitsi ne pitemmän näköiset sääret tietysti.

Vierailija
2/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mutta useimmiten, sillä mukavuus on minulle tärkeämpää. Enkä halua pilata jalkojani. Kävelen niin paljon että korkkareissa se olisi hyvin tuskallista vaikka ne olisivat miten hyvät tahansa jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. Pieni nainen jolta polvien ristisiteet ja akillesjänne leikattu useamman kerran ja jonka laskettelijan ura päättyi selkävaivojen takia

Vierailija
4/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se sama, joka ahdistui siitä, että työkaverit syövät mikroaterioita ja ovat lihavia, kun itse söit rasvaista jogurttia ja olit laiha? Yritän vain määrittää sinut av-hullujen jatkumossa....

Vierailija
5/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se sulla ärsyttää jos tuttavasi ei voi käyttää korkokenkiä? Ootpa outo. Ja olen lyhyt mutta en käytä korkokenkiä, ei kylläkään ole ylimääräistä massaa...

Vierailija
6/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jalkaterät on mahdollista tuhota ikiajoiksi. Kuka on niin pönttö, että haluaa sellaista? Korkokengissä koko kroppa vääntyy epäluonnolliseen asentoon ("seksikkääseen").Joten miten tämä eroaa aikoinaan kaukoidässä vallinneesta jalkojen typistyksestä?

Vierailija
7/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein tosissaan olenkin hakenut. Kesän ainaka olen nyt löytänyt kolmet korkkarit, joita voin käyttää. Ei ne polviin ota, mutta jalkapohja etuosaan saattuu niin ettei pysty kävelemään. Mua harmittaa, kun en löydä korkkareita, joita voin käyttää, koska tykkäisin niillä kävellä. Eli ei ne kaikki ole vain selittelyjä. Mä olen niin kovan vaivan nähnyt eikä nuo kengät olleet todellakaan mitään halpoja, että harva viitsii moisen urakan tehdä.

Vierailija
8/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on asiat on liian hyvin, kun sulla on aikaa tarkkailla muitten korkokenkien käyttöä. Joku harrastus saattais olla kans hyvä ajatus, niin voisit palata takasin maanpinnalle niiden korkokenkiesi kanssa.

Vierailija
9/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä enää polvivamman takia korkokenkiä; on täyttä shittiä väittää etteikö korkokenkä vaikuta kävelemiseen jalalla jossa on polvesta eturistiside poikki. Jalka on normaalia hetkumpi ja loukkaantumisriski korkokengän kanssa suuri...

Vierailija
10/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kokeili, ei kuulemma hänkään ymmärrä joidenkin naisten tekosyitä olla käyttämättä.

Vierailija
11/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kokeili, ei kuulemma hänkään ymmärrä joidenkin naisten tekosyitä olla käyttämättä.

Vierailija
12/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kommentoinpa muuten ihan sen verran vaan, että kysyn että miksi ihmeessä lyhyen ihmisen pitäis automaattisesti yrittää näyttää pidemmältä? Miksi pitäisi käyttää korkoja ollakseen pidempi, miksi pitäisi käyttää vaatteita jotka saavat näyttämään pidemmältä? Itse olen lyhyt, enkä ole koskaan yrittänytkään olla pidemmän näköinen, kun en näe pointtia miksi pitäisi.

Vierailija
13/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole mitään aihetta tai syytä pitää korkkareita.

Vierailija
14/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisyys taas ei.

Pahimpia on nää läskit lyhyet, jotka kiskovat jotkut tennarit ja muutenkin teinimäiset vaatteet niskaansa, hyi saatana.

Vierailija
15/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä korkeammat, sitä rumemmat!

Vierailija
16/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä väität ettei mun vaivasenluut estä korkokenkien käyttöä, tervetuloa kenkäkauppaan kanssani. Aika montaa sellaista korkkaria et pysty löytämään mihin nämä saisi edes survottua sisään. Vaikka semmoiset ihmeen kautta löytyisikin, en kyllä kivuitta pysty ottamaan niillä askeltakaan. Eikä ne nätiltä näytä.

En tällä hetkellä pysty kävelemään kilometriä pidempiä matkoja kivuitta muissa kuin yksissä tietyissä lenkkareissa (kaikki kauniit, naiselliset kesäkengät, matalatkin, ovat pois laskuista jos täytyy ollenkaan kävellä). Juhliin nyt tietenkin laitan silti jotkut matalakantaiset juhlakengät ja puren hammasta sekä toivon, ettei tarvitse seisoa paljoa. Kauhean usein noin en kuitenkaan viitsi tehdä, koska seuraavina päivinä käveleminen jopa niillä lenkkareilla tekee kipeää.

Mua ei enää jaksa kiinnostaa se, miten rumalta ja tyylittömältä näytän kun arkisin mulla on muusta asukokonaisuudesta riippumatta ne samat lenkkarit aina jalassa. Oon iloinen että oon löytänyt edes ne ja saanut jalkoja vähän paremmiksi, koska vähän aikaa sitten minä muuten terve, hyväkuntoinen, nuori ihminen en pystynyt köpöttelemään kuin mummojen matkoja millään kengillä.

Vierailija
17/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teinivaatteet, vaan esim. pyöreäkärkiset saapikkaat, ballerinat, nilkkaremmikengät yms, mekot, hameet, pienet neuletakit, tunikat...ja VÄRIT pukeutumisessa! :)

Vierailija
18/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooring.

Vierailija
19/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy myöntää, että korkokengät kuuluvat omaan vakiovarustukseeni :) Aloitin korkojen arkikäytön joskus yläasteella, aluksi toki vain satunnaisesti mutta kuitenkin. Jalkojen asento pakottaa ainakin minut ryhdikkäämpään asentoon, ja onahn se korkojen kopinakin aikas ihanaa :) Ja kunnon koroilla saan persjalkoihini lisää kaivattua pituutta...

Kaapista löytyy myös niitä tennareita, ja ihan sulassa sovussa ne korkkareiden kanssa elävät.

Vierailija
20/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mua se kopina nimenomaan häiritsee. Siis oma kopina, ei muiden. Haluaisin kulkea pehmeästi ja äänettömästi kuin kissa, joten kopinat eivät oikein sovi tähän kuvioon.

Niin ja en ole läski, vaan pieni ja siro.