Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmistuuko teidän n. 9-kk vauvat helposti?

Vierailija
08.07.2012 |

Meidän vauva harmistuu todella helposti ja alkaa itkeä jos ei pääse koskemaan johonkin tiettyyn juttuun tai jos otetaan jotain kädestä pois jne. Mietin vaan, että onkohan kyse temperamentista, vai onko tavallistakin tuon ikäisillä vauvoilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ikä ja siitä pari kuukautta eteenpäin on usein tosi rasittavaa aikaa. Vauvaa harmittaa kaikki, ja äitiäkin voi olla niin ikävä että itku pääsee jos äiti käväisee edes toisessa huoneessa. Kaikki helpottuu siinä silmänräpäyksessä kun lapsi alkaa päästä kunnolla itse liikkeelle ja kävelemään. Koeta jaksaa siihen asti. :)

Vierailija
2/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

konttii ja kävelee vähän tukea vasten.

Tulee päivittäin pohdittua sitä, että toivottavasti vauvasta ei tule semmoista tuittupäätä kuin musta lapsena, siksi kyselen. On muuten nimittäin tosi paljon kuin minä, ihan saman näköinen ja semmoinen aurinkoinen ja nauravainen. Mä olin iloisuuden lisäksi todella hankala tenava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi outoa jos lapsi ei harmistuisi kun häntä kielletään. Tää on nyt hyvä kohta miettiä miten haluaa kasvattaa. Usein kannattaa tehdä niin että kiellon lisäksi vie lapsen tekemään jotain sallittua ja näyttää mitä tehdään.

Harmitukseen auttaa ajan kanssa se, että sanoitat lapsen tunteen, niin lapsi oppii hallitsemaan tunnekuohua.