Lähihoitajaksi vai sairaalan osastosihteeriksi?
Lähihoitajaksi vai terveydenhoitoalan osastosihteeriksi sairaalan vuodeosastolla, poliklinikalla ja röntgenosastolla, vastaanottoavustajana terveyskeskuksessa, yksityisellä lääkäriasemalla tai työterveyshuollossa. Kumpi parempi? Listataan tähän molempien etuja ja huonoja puolia. Entä palkkaus ja työajat, edut?
Kommentit (4)
Hoitajana ollessa oli kolmivuorotyö, nyt aina yöt, illat ja viikonloput vapaita. Palkka minulla on sama. Periaatteessa siinä on varmaan noin 100€ ero, mutta minulla se on korvattu henkilökohtaisella lisällä. Toki palkka sillä tavalla on huonompi kun jää ilta, yö ja viikonloppulisät saamatta, mutta tietenkin ne jää saamatta kun saa olla viikonloput vapaalla.
tai sitten sairaanhoitaja. Ei lähihoitajaksi kannata opiskella, jos aikoo työskennellä sairaalassa!
Hoitajana ollessa oli kolmivuorotyö, nyt aina yöt, illat ja viikonloput vapaita. Palkka minulla on sama. Periaatteessa siinä on varmaan noin 100€ ero, mutta minulla se on korvattu henkilökohtaisella lisällä. Toki palkka sillä tavalla on huonompi kun jää ilta, yö ja viikonloppulisät saamatta, mutta tietenkin ne jää saamatta kun saa olla viikonloput vapaalla.
up