Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsesi lähdössä tänä nyt vaihto-oppilaaksi tai onko hän tulossa kotiin vaihtovuoden jälkeen?

Vierailija
31.07.2012 |

Miellä on tulossa takaisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän ole vielä siinä iässäkään, mutta tulevaisuudessa aion kieltää jos siitä kysyy. Samoin interreilin tai mahdolliset luokkaretket ulkomaille.

Pelkään niin kovin että jotain sattuu, enkä pääse hänen luokseen, niin parempi pitää tyttö kotisuomessa vaan ja reissaan sitten hänen kanssaan tarpeen tullen.

Kyttäsi ja vahti ja luki päiväkirjanikin ihan vain omaksi parhaakseni.

Älä sitten ihmettele, jos lapsi väsyy vahtimisestasi niin, ettei välitä pitää sinuun yhteyttä isompana päästyään muuttamaan kotoa.

Vierailija
2/11 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea oli vuosi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa/ tullut tänä vuonna kotiin päin.

Vierailija
4/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän vaihtaritytär lähti kuukausi sitten takaisin kotimaahansa.

Vierailija
5/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaritytär ulkomailta ens kuussa.

Vierailija
6/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän ole vielä siinä iässäkään, mutta tulevaisuudessa aion kieltää jos siitä kysyy. Samoin interreilin tai mahdolliset luokkaretket ulkomaille.

Pelkään niin kovin että jotain sattuu, enkä pääse hänen luokseen, niin parempi pitää tyttö kotisuomessa vaan ja reissaan sitten hänen kanssaan tarpeen tullen.

Vierailija
7/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtarivuosi oli mun elämäni paras kokemus. Vaikuttaa siltä että sulle tulee olemaan todella hankalaa antaa lapsesi itsenäistyä. On vähän eri asia matkustella äidin kanssa kuin asua ulkomailla paikallisessa perheessä vuosi.

Vierailija
8/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän ole vielä siinä iässäkään, mutta tulevaisuudessa aion kieltää jos siitä kysyy. Samoin interreilin tai mahdolliset luokkaretket ulkomaille. Pelkään niin kovin että jotain sattuu, enkä pääse hänen luokseen, niin parempi pitää tyttö kotisuomessa vaan ja reissaan sitten hänen kanssaan tarpeen tullen.

Vaihtarivuosi oli mun elämäni paras kokemus. Vaikuttaa siltä että sulle tulee olemaan todella hankalaa antaa lapsesi itsenäistyä. On vähän eri asia matkustella äidin kanssa kuin asua ulkomailla paikallisessa perheessä vuosi.

mutta en muuta mieltäni. Sitten kun on täysi-ikäinen en voi enää vaikuttaa. Suojelen lastani viimeiseesn asti.

Vierailija
9/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vaihto-oppilaana Irlannissa ja koko vaihtarivuosi oli alunperin äitini idea. Elämäni ehkä parhain kokemus.

Vierailija
10/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän ole vielä siinä iässäkään, mutta tulevaisuudessa aion kieltää jos siitä kysyy. Samoin interreilin tai mahdolliset luokkaretket ulkomaille. Pelkään niin kovin että jotain sattuu, enkä pääse hänen luokseen, niin parempi pitää tyttö kotisuomessa vaan ja reissaan sitten hänen kanssaan tarpeen tullen.

mutta en muuta mieltäni. Sitten kun on täysi-ikäinen en voi enää vaikuttaa. Suojelen lastani viimeiseesn asti.

Vierailija
11/11 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vaihto-oppilaana Irlannissa ja koko vaihtarivuosi oli alunperin äitini idea. Elämäni ehkä parhain kokemus.

etteikö lapsellani olisi siellä kivaa ja ihanaa sekä saisi vuoden edestä uusia kokemuksia, mutta koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja jos jotain kamalaa sattuisi tapahtumaan, niin kestäisi liian kauan ennen kuin pääsisin lapseni luokse. Sitä ajatusta en siedä.