Siis ei oo totta, iski hirveä himo kesken työpäivän :(
Kommentit (19)
itsekin vielä joskus pääsen nauttimaan seksistä työpaikalla.
voi käydä vessassa helpottamassa oloaan. Itsekin käyn joskus ja olen varmaan että moni muukin nainen töissämme käy koska WC:ssa tuoksuu joskus pillut.
Kerran olin kuulevinani litsutusta kun menin vessaan, mut en oo varma. :D Lähdin pois.
..ja pitäs jaksaa viel toista tuntii olla
..kestää tän himon...mä just mietin et uskaltasko hiukka hyväillä työpöydän alla....
..kestää tän himon...mä just mietin et uskaltasko hiukka hyväillä työpöydän alla....
Työpaikalla aina himottaa. Sitten kun pääsee kotiin niin ei enää jaksakaan tehdä mitään.
Työpaikalla aina himottaa. Sitten kun pääsee kotiin niin ei enää jaksakaan tehdä mitään.
Jos tolta tuntuu....mut sama juttu...kummasti himottaa...
Tehkää aloite siellä työpaikalla!
Tämä kävi tässä viikko sitten minulle: Itseäni jännitti alkuun, mutta minua panetti niin paljon ja olin katsellut tätä miestä jo kauan. Minä vain nikkasi yhdelle hyvännäköiselle kesätyöntekijälle silmää ohikulkiessa. Sitten 15min päästä menin juttelemaan ja kyselemään, että kukas sinä olet, mitä opiskelet yms. juteltiin hetki. Sitten kysyin suoraan, haluaisiko hän nuolla minua. Sain vessassa ihanaa seksiä! Yllätyin, että hän jopa nuoli todella hyvin.
Tämä kävi tässä viikko sitten minulle: Itseäni jännitti alkuun, mutta minua panetti niin paljon ja olin katsellut tätä miestä jo kauan. Minä vain nikkasi yhdelle hyvännäköiselle kesätyöntekijälle silmää ohikulkiessa. Sitten 15min päästä menin juttelemaan ja kyselemään, että kukas sinä olet, mitä opiskelet yms. juteltiin hetki. Sitten kysyin suoraan, haluaisiko hän nuolla minua. Sain vessassa ihanaa seksiä! Yllätyin, että hän jopa nuoli todella hyvin.
Vielä viitisen vuotta sitten vehtasin aika lahjakkaasti kesäpoikien kanssa, mutta nyt olen hieman rauhoittunut kun ikääkin on yli neljänkympin... Mutta katellaan...;)
tota täytyy kokeilla...
Suosittelen olemaan rohkea jo tänään. Vaikka joku vastaisi ei, niin kukaan mies ei voi loukkaantua kysymyksestä.
Itse en loukkaantuisi, jos joku mies tulisi minulta kysymään töissä, haluanko seksiä. Todennäköisesti sanoisin jopa että kyllä. Loukkaantuisiko joku palstalaisista?
T: 13.
päivinä ei kyl uskalla kysyy..ainakaan kaikilta...voi olla samantien seksuaalista härintää...jos tääl pöydän alla...piilossa
Vielä viitisen vuotta sitten vehtasin aika lahjakkaasti kesäpoikien kanssa, mutta nyt olen hieman rauhoittunut kun ikääkin on yli neljänkympin... Mutta katellaan...;)
Niin ja siis olen itse 42v, kahden lapsen äiti, mies kotona. Seksielämä ehkä hieman väljähtänyttä. Suosittelen kaikille muillekin palstalaisille :)
T: 13.
ps. Poika istuu Metsolla Lokomonkadun 2. kerroksessa
Miettikää jos tällainen 35v mies menisi kysymään joltain (oli kesätyöntekijä tai vanhempikin nainen), että haluatko seksi, niin olisin ahdistelija! Saisin varmaan syytteen ahdistelusta jne. Kyllä tuo on vain naisille helpompaa.
Johannes
Miettikää jos tällainen 35v mies menisi kysymään joltain (oli kesätyöntekijä tai vanhempikin nainen), että haluatko seksi, niin olisin ahdistelija! Saisin varmaan syytteen ahdistelusta jne. Kyllä tuo on vain naisille helpompaa.
Johannes
Olen niin samaa mieltä. Naisen on paljon varmempi lähestyä. Kuinka usein nainen oikeasti saa pakit? Saati syytteen?
Luin eilen näitä viestejänne ja ajattelin, että kerään rohkeuteni...
Tänään sitten päätin toteuttaa haaveeni ja kävin vinkkienne perusteella juttelemassa yhdelle nuorukaiselle hetken ja tein hyvin vahvalla flirtillä selväksi mitä haluan. Vessassa sitten sekstasimme hetken päästä. Vaikka paneminen tapahtui seisaaltaan, välillä edestä, välillä takaa ja kesti vain 10min, oli se silti todella hyvän tuntuista. Ehkä pieni jännitys teki osansa nautintoon. Ihanan vapautunut olo nyt!