Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää koskaan "kaveripariskunnan" kanssa minnekään reissuun

Vierailija
31.07.2012 |

Oltiin reissumatkalla USA:ssa kuukausi ja siinä kyllä aika nopsaan pääsee huomaamaan ihmisen huonot puolet.

Pitää olla Niin besserwisseriä kuin olla ja osaa. Elikkä jos minä satuin tietämään jostakin paikasta jotakin niin johan tämän pariskunnan miespuolinen henkilö tiesi vähintäänkin kolme kertaa enemmän - siis joka asiasta. Samoin jos erehdyin kehumaan jotakin näkemäämme paikkaa jossakin käymässämme paikassa niin tämä mies suurinpiirtein näytti listaa kaikista käymistään paikoista kertoen kuinka erinomaisia ne olivat.

Mistään aikatauluista ei pidetty kiinni, koskaan. Me erehdyimme kerran olemaan myöhässä ja tämän pariskunnan naispuolinen henkilö otti siitä herneen nenään ja aloitti hirveän valituksen. Meinasin kilahtaa.

Joka paikassa heidän piti saada olla ensimmäisiä. New Yorkin ruuhkaisilla kaduilla menivät sellainen 500 metriä edellä vaivaantumatta katsomaan pysytäänkö me perässä.

Oltiin sovittu yhteisiä menoja ja illanviettoja - he toteuttivatkin ne kaksin. Jäi aika paskanmaku suoraan sanottuna suuhun. Me päätimme olla keskenämme ja olla välittämättä.

Mies oli kuukausi aikaisemmin pyytänyt tätä pariskuntaa kysymään isäntäperheeltä jonka luona majoittauduimme kolme päivää, että sopiiko lähtö varhain aamulla koska edellisenä iltana oli itsenäisyyspäivä ja ihmiset viettivät sitä juhlien. Meidän oli pakosti jatkettava tuolloin matkaa. Eipä olleet kysyneet, ilmoittaneet, kertoneet eivätkä mitään. Oltiin siinä huonossa välikädessä "ilkeinä, ja tiukkapipoisina nipoina" vaikka itse tämän toisen pariskunnan miespuolinen ihminen oli tehnyt juuri tällä kohtaa matkasuunnitelman.

Tämän miehen piti saada ajaa melkeimpä koko aika vaikka kaikki oltiin tasapuolisesti osallistuttu auron vuorakuluihin. Ja kun tämän pariskunnan naispuoleinen henkil ajoi, sai pelätä henkensä puolesta. Kerrankin 55 mailin rajoitusalueella tämä veti 85 mailia.

Ihmiset osaa pilata helkutin kalliin matkan. Otin kylläkin riskin lähteä mukaan kun en tiennyt tästä mieheni ystäväpariskunnasta oikein mitään. Mutta kerranko elämässä... Mutta ei ikinä enää uudelleen.

Palattiin reissusta pari päivää sitten ja vieläkin tahtoo vatsa kääntyä kun nämä kaksi tulee mieleen. Sikoja!

Kertokaa pliis teidän huonoja kokemuksianne, ettei tuntuisi näin pahalta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina melkein lähdetään jollain porukallammatkalle eikä se koskaan ole kuitenkaan oikein hyvä idea. On tehtävä niin paljon kpmpromisseja, että se väkisinkin harmittaa ja jää saamatta lomasta täysi hyöty irti. Rakastan itse hyvin syömistä, taidetta, arkkitehtuuria ja uimista, tykkään myös huomioida lapset ja antaa heille kivoja elämyksiä matkalla, mutta olen joutunut usien istumaan tuntikausia autossa matkalla johonkin piinaavan tylsään paikkaan ja lopulta on tullut niin kiire ettei ole edes ehditty ravintolaan syömään!! Lapset tuskissaan jne. Eli ihan vastakkaistamkuin mitä itse haluaisin tehdä. Ja jos vielä perheiden lapset ovat eri maata toiveissaan, niin todella vaikeaa on. Oman perheen kanssa on helpoin matkustaa tai sitten kahdestaan hyvän ystävän kanssa, jonka tuntee todella hyvin. Perhematkat yhdessä ovat ihan helvettiä

Vierailija
22/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen perhe on sellaisia fiilistelijöitä, jotka eivät suunnittele eivätkä saa mitään aikaiseksi paitsi ehkä kostean illanvieton joka ilta, ja toinen perhe taas kävisi joka päivä jossain retkillä/kohteissa ja on suunnitellut ohjelman etukäteen, pakkohan siinä on konflikteja tulla. Tai ainakin toista porukkaa ärsyttää.

Itselläni on yksi ihana kaveriperhe, joiden kanssa emme ole uskaltaneet lähteä reissuun juuri siksi, että tiedän meidän olevan niin erilaisia, että jo viikko samoissa porukoissa ärsyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on aina ollut samanlainen "matkustusrytmi" ja ollaan muutenkin hyvin samanlaisia ihmisiä. Muutama kaveriperhe on kysynyt meitä yhteiselle matkalle, mutta ollaan todettu keskenämme, että ei taida olla meidän juttu. Tämä siksi että ei se vain toimisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä