Olen hyvin koulutettu ja pettynyt työelämään.
En kelpaa kuin määräaikaisiin pätkiin vaikka teen työni hyvin ja usein paremminkin kuin vakituiset. Olen sosiaalinen ja kaikille tasapuolisen mukava.
Pitäkää tunkkinne. Taidan ruveta sossupummiksi.
Kommentit (26)
Ihan hyvä ei ole tarpeeksi hyvä.
Ja onko firma väärä, parempi valita sellainen jossa on paljon sisäisesti paikkoja auki. Pienet firmat - ei ole etenemismahdollisuuksia. Ja se ei ole firman vika.
Yliopistossa on paljon semmostakin mikä ei työllistä. Onko sulla jokun maisterin tutkinto? Vai oletko tehnyt pari kurssia avoimessa? :D
Rupea vaan sossupummiksi, niin tiedät sitten mitä se on.
Meillä tulot menee just yli eli ei saada mitään ja elämä ei todellakaan ole helppoa.
Itse olen myös pettynyt työelämään. Olen siis opiskellut kieliä ja viestintää yliopistossa. Ainakaan tällä alueella ei ole tarjolla muuta kuin vähän tavallisia toimistohommia ja asiakaspalvelua. Olen sitten näitä tavallisia toimistotöitä (tallennusta ja muuta) tehnyt jo vuosia..
Ehkä teistä ei ole?
Asenne, asenne ja asenne
ja mulla on vakituinen työ ja töitä olen vaihtanut vuosien aikana sujuvasti ilman ongelmia.
Ihan tavallista koulutustani vastaavaa työtä vain.
ap
En edes asu pienellä paikkakunnalla.
Mikä sun koulutus on?
Mitä työtä nyt teet?
Mitä haluaisit tehdä / mitä sen sun työn pitäis olla, jotta olisit tyytyväinen?
Taloussanomissa/HS oli joitakin päiviä sitten artikkeli siitä, miten ei pidä antaa periksi ja rekrytoijien neuvoja.
Jos vastaiset töissä kuten täällä eli et vastaa lainkaan, niin miksi kukaan sinua palkkaisi? Olet kävelevä hankaluus.
Itse olen kauppatieteen maisteri ja elämäni oli kymmenkunta vuotta samanlaista kuin ap:n. Nyt on onneksi pari vuotta ollut vakituinen työ.
Mielenkiintoista on se että nyt kun olen vakityössä niin riittää kyllä vaikka millaista headhunteria ja muuta vonkaajaa tarjoamaan minulle toista työpaikkaa. Silloin kun itse aktiivisesti etsin töitä ei minulle ollut pahemmin mitään käyttöä missään.
Minulla on ylipistotutkinto ja vakituinen työ. Kerran olin vuoden poissa virastani ja yritin siinä samalla löytää uuden työn. Ei onnistunut, vaikka aikaa oli peräti vuosi ja ei työttömän leimaa otsassa.
Jos vastaiset töissä kuten täällä eli et vastaa lainkaan, niin miksi kukaan sinua palkkaisi? Olet kävelevä hankaluus.
Ajattelin ihan samaa. Et ole tarpeeksi avoin ja helposti lähestyttävä ihminen. Et ehkä ole tiimityöskentelijä?
En halua paljastaa itsestäni liikaa netissä.
ap
Ulkomailta hyvin koulutetut saavat takuuvarmasti työpaikan ja hyvää palkkaa. Koulutusta arvostetaan siellä ihan toisella tavalla kuin Suomessa.
tekniikka, talous tai joku muu "vähemmän pehmeä" ala tarjoaa kyllä sekä työtä että hyvät tulot. Naisille ne vaan kun ei tahdo kelvata...
Mulla olisi hommia tarjolla. Mitä osaat?
ap