Maeve Binchy on kuollut :(
http://www.hs.fi/kulttuuri/Kirjailija+Maeve+Binchy+on+kuollut/a13055883…
Ikävä juttu, rakastan hänen lämminhenkisiä kirjojaan, joiden lukemisesta saa aina hyvän mielen.
Kommentit (7)
Toivoin kovasti, että häneltä tulisi vielä lisää kirjallisuutta, mutta nyt ei enää toivoa : (
Kaksi lempitaiteilijaani, Maeve Binchy ja näyttelijä Geofferey Hughes ( Pokka Pitää sarjan loistava Onslow ) ovat menehtyneet muutaman päivän sisällä, rauha heidän sielulleen
En muista lukeneeni mitään sen kökömpää kuin joku "Illallistarinoita" tms.
Kirjallisuutta salkkareita katsoville naisille jotka eivät ymmärrä kirjallisuudesta yhtään mitään.
Kirjallisuutta salkkareita katsoville naisille jotka eivät ymmärrä kirjallisuudesta yhtään mitään.
minusta hänen kirjat on niitä sen tyyppisiä, joita luetaan kesälomalla riippumatossa. Hyvän mielen kirjoja. Luetaan niitä venäläisiä klassikoita sitten talvella lukupiirissä ja analysoidaan.
Hyvän mielen kirjoja, joilla ei tarttekaan "päteä". Itse luen paljon muutakin kirjallisuutta, mutta Binchyn kirjat ovat henkistä lepoa, josta nautin.
Kosketti itseänikin tuo uutinen. R.I.P. Maeve.
minusta hänen kirjat on niitä sen tyyppisiä, joita luetaan kesälomalla riippumatossa. Hyvän mielen kirjoja. Luetaan niitä venäläisiä klassikoita sitten talvella lukupiirissä ja analysoidaan.
Ei mitään "suurta" kirjallisuutta, vaan leppoisia kesälomakirjoja. Luen paljon ja yleensä toisentyyppistä kirjallisuutta, joten salkkari-profilointi meni metsään ainakin minun kohdallani.
Ap
on parempaa kuin huono "taidekirjallisuus".
Luin minäkin Binchyä - ja luen todella paljon muutakin - mutta salkkareita en ole katsonut en niin ensimmäistäkään jaksoa.
Minä myös rakastan hänen kirjojaan, ja nyt niitä ei sitten tule enää :(