Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En järjestä miehelle rapujuhlia tänä vuonna:(

Vierailija
31.07.2012 |

Aikaisempina vuosina olen järjestänyt, nähnyt paljon vaivaa kattauksen ja ruokien kanssa, mutta kun ukko ei saa niitä saatanan mertoja nostettua vaan röhnöttää kännissä rantakivikossa, niin nyt päätin että antaa olla. Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisinkin vain luulotella itselleni. Nyt vasta tajusin, ettei häntä kiinnosta koko juttu. Kännisen örinää vaikea katsoa, mutta ehkä parempi ettei hukuta itseään.

No, mietin kysynkö naapurilta. Se on tainnut tajuta tämän jo aikaisemmin kuin minä ja on ihan kiva tyyppi. Meidän vene karkasi kerran rannasta ja naapuri toi sen takaisin.

Vierailija
2/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ett kräftkalas, ett kräftkalas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jos jossain kylässä tarjotaan. Ap.eelle sen verran, miksi teet tuota?

Vierailija
4/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin järjestänyt miehellesi rapujuhlia?

Järkkää miehellesi grillibileet, osat kuutaman koffin ja grillaan hk:n sinistä, arvolleen taatusti parempi juhla.

Vierailija
5/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykätä samoista asioista. Lapset kyllä tykkäisivät ravuista, itse olen joskus yrittänyt niiden kanssa mutta tuntui liian vaikealta.

Miehen mielestä sitä huikkaa pitää alkaa ottamaan jo ennen juhlia:(

Muuta grillausta on pitkin kesää mutta olisi kiva juhlistaa elokuuta.

Vierailija
6/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

röhnöttää kännissä rantakivikossa

:D hauskasti sanottu, vaikka todellisuudessa tuo on tietysti tosi surullista ja väärin sua kohtaan.

Rapujuhlat on toisaalta ollut sullekin varmaan kiva vuoden kohokohta? Siinä mielessä harmi, että pitämättä jättämällä ja kostamalla rankaiset itseäsikin. Mutta mä tekisin ehdottomasti samalla tavalla. Mies ei tajua, jos sen käytöksestä ei seuraa rangaistusta. Toivon kuitenkin, että saatte vielä asian selvitettyä. Vedä sä megakänni siellä rapujuhlissa, sittenpä ukkosi tietää, miltä se näyttää ulkoapäin, kun toinen on aivan kanttu vei

Vierailija
7/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykätä samoista asioista. Lapset kyllä tykkäisivät ravuista, itse olen joskus yrittänyt niiden kanssa mutta tuntui liian vaikealta.

Miehen mielestä sitä huikkaa pitää alkaa ottamaan jo ennen juhlia:(

Muuta grillausta on pitkin kesää mutta olisi kiva juhlistaa elokuuta.

Siis onko teillä lapset siellä syömässä ja katsomassa rapujuhlissa kännisen miehen örvellystä.

Vierailija
8/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlat yhdessä, yleensä vielä niin että miehellä on vetovastuu isännöinnissä ja minä saan seurustella vieraiden kanssa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi