Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette ihmisestä, joka harrastaa seksiä ilman ehkäisyä

Vierailija
31.07.2012 |

ei jaksa käydä ostamassa jälkiehkäisyä ja tekee abortin, koska "en halua lapsia"?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi nyt mitenkään järkevää ole oman terveyden tai minkään muunkaan kannalta.

Toisaalta musta on erittäin hyvä, että tuontasoisen elämänhallinnan omaava ihminen menee sinne aborttiin eikä synnytä lasta.

Täytyy kyllä tunnustaa, että ittekin oon mennyt (parisuhteessa ollessa sentään vain) vähän samalla meiningillä kun mulle sopivia ehkäisymuotoja ei kertakaikkiaan ole. Olen sitten jättänyt asian miehen huoleksi ja ainahan he eivät ole asiasta huolehtineet, vaikka olen tehnyt selväksi, että mulla ei ole mitään ehkäisyä käytössä enkä myöskään aio hakea jälkiehkäisyä vain siksi, että kortsu "jäi", jos toisella ei ole kiinnostusta tuota vertaa itselläkään huolehtia. Tosin tahtoisin kyllä vauvan (miehet eivät ole halunneet), et sikäli eri asia, että en olisi aborttia tehnyt.

Vierailija
2/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaiset ihmiset ovat jotakin uskovaisia tai lähihoitajia tai vastaavia jotka uhoavat kovasti olevansa moraalisesti muiden yläpuolella mutta tosipaikan tullen ovat ihan luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sopivia ehkäisymuotoja ei kertakaikkiaan ole.

Vierailija
4/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ulospäinhän ei näy esim. se, että ei voi käyttää eri ehkäisymenetelmiä niiden sivuvaikutusten vuoksi. Silti ei saa sterilisaatiota ennen 30 v. Paska juttu.

Vierailija
5/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli, että mies käytti kondomia. Sairastui noroon eikä todellakaan jaksanut raahautua apteekkiin ja päätyi sitten lopulta siihen aborttiin. Olis iinä norossa niin nestehukassa ja korkeassa kuumeessa ettei älynnyt soittaa jotakuta muuta hakemaan sitä jälkiehkäisyä.

Vierailija
6/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kondomin käyttöä ei voi jättää vain miehen vastuulle. Jos harrastaa irtosuhteita, en ymmärrä, ettei käytä kondomia. Siis vaikka olis muukin ehkäisy. Jos nyt kyseessä ei ole raiskaus, ni silloin mukana on kaks vapaaehtoista ihmistä ja kumpikin on vastuussa ehkäisystä..

Tosin oon tavannu niitäkin tyyppejä, jotka ei millään suostuis käyttämään kondomia: "En laukee sisään.." tms..

Vierailija
7/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiyh joka parin vuoden välein hakee siitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi